בזמן שבישראל חזרנו לשגרה כמעט מלאה ולאחר הדיווח המשמח כי ישנם רק אלף חולי קורונה, בשאר העולם עדיין מתמודדים עם פגעי הנגיף כשבאירופה ישנם סגרים חוזרים ונשנים. מסתבר שתוצאות הנגיף פוגעות גם בכוכבים הגדולים של הוליווד כי השחקנית גווינת' פאלטרו סיפרה בראיון למגזין ה-"Mirror" ששתתה מדי ערב במהלך הסגר ועלתה כמעט שבעה ק"ג במשקלה. 

השחקנית שידועה במותג הבריאות והלייף סטייל שלה גופ, רקחה הרבה קוקטיילים של ויסקי שיעזרו לה לעבור את הסגר. "שתיתי שבעה לילות בשבוע והכנתי פסטה ואכלתי לחם. ירדתי לגמרי מהפסים", אמרה פאלטרו בת ה-48.

גווינת' פאלטרו (צילום: Getty images)
גווינת' פאלטרו (צילום: Getty images)

"מי שותה מספר משקאות שבעה לילות בשבוע? זה לא בריא. אני אוהבת וויסקי ואני מכינה את המשקה הפנטסטי הזה שנקרא 'באסטר פאלטרו', שקראתי לו על שם סבי שאהב וויסקי חמוץ", כך דיווחה השחקנית. "הוויסקי הנהדר הזה מהמזקקה הזו בטנסי עם סירופ מייפל ומיץ לימון, זה פשוט גן עדן. היו לי שניים כאלה בכל לילה של הסגר".

פאלטרו אמרה שהיא לא השתכרה עד אובדן זיכרון, אבל השתוקקה לסיגריות במהלך החגיגות הלילות שלה. "אני מתגעגעת לזה," אמרה על הרגלי העישון שלה מהעבר. ב-TMI שמחים שבארה"ב יצאו מהסגר כי התחילו קצת לחשוש להרגליה של השחקנית האהובה. 

גווינת' פאלטרו (צילום: Getty images)
גווינת' פאלטרו (צילום: Getty images)