בשבת האחרונה חגג המנחה אסי עזר יום הולדת לבעלו אלברט אוסקולה ושיתף באינסטגרם תמונה רומנטית של השניים מתנשקים לצד חשיפת המכתב הראשון שכתב לאלברט בסוף השבוע הראשון בו בילו יחד. במכתב נכתב טקסט מרגש על הרגע בו עזר התאהב באוסקולה. אלא שבמקום להתרגש יחד עם הזוג המאושר, עוקבים רבים זעמו על פרסום תמונת הנשיקה בפומבי והחליטו להסיר לעזר עוקב.

עזר שמחזיק חשבון אינסטגרם מפואר עם מיליון עוקבים, איבד 3000 איש שהסירו ממנו עוקב. אמש (ראשון) התייחס עזר לעוקבים שאיבד וכתב "כרגיל 3000 איש הסירו ממני עוקב אתמול כי העלתי תמונה שלי מנשק את בעלי. אז תרשו לי להבהיר למי שעוקב אחריי ועדיין לא הבין, אני הומו, סופר גאה, ואני עף על זה".

אסי עזר, אלברט אוסקולה (צילום: רן יחזקאל)
אסי עזר, אלברט אוסקולה (צילום: רן יחזקאל)

עוד הוסיף עזר וכתב לאור התגובות: "לא, לא הייתי רוצה להיוולד סטרייט, ולא, אין לי בעיה שהבן שלי או הבת שלי יהיו הומו, לסבית, טרנסית או בי, שיהיו מה שבא להם. ולא אני לא אפסיק לעלות תמונות שלי מנשק את בעלי, גם אם יעזבו אותי חצי מיליון עוקבים. ולא, זה לא עניינכם מי הגבר ומי האישה בבית, ולא מעניין אותי מה כתוב בתורה על גייז, וכן אני מאמין שאלוהים שרוף עליי. אז לכל ההומופובים שעדיין עוקבים אחריי, אבל חושבים שאני צריך להצניע את הנטייה המינית שלי, אסכם במילים של אירית רחמים המלכה שלי, 'תתייגי אותי' שזה בעברית תתקדמו".

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)