עתי שולברג ואיגי וקסמן מככבים בימים אלה על המסך ב"זוג מנצח VIP", שולברג ווקסמן מציגים זוגיות יציבה וחזקה למרות שפה ושם שולברג עושה פדיחות, בין היתר כשהוכיח במסגרת משימות כי הוא לא שולט בשיריה המיתולוגים של אשתו.

כעת חושף שולברג עם מי מהזוגות הוא ואיגי ניתקו קשר ועם מי מהזוגות הם נותרו בקשרים חבריים. בפרק ששודר אמש (ראשון) ויתרו איגי ועתי מרצון טוב על החדר הנוח והמפנק שלהם בוילה לטובת מיכאל ושירן ספיר לאחר שהאחרונה שברה את רגלה והתקשתה לרדת במדרגות לחדר שלה שהיה ממוקם בקומה התחתונה. 

איגי וקסמן תסלח? הפדיחה הגדולה של עתי שולברג - לחצו כאן. 

מיכאל ושירן ספיר (צילום: רונן אקרמן)
מיכאל ושירן ספיר (צילום: רונן אקרמן)

אלא שלמרות האקט החברי והמרגש שבחרו לעשות, חושף שולברג כי מאז שהסתיימו הצילומים שירן ומיכאל ניתקו קשר למרות שהיו חברים טובים בתוכנית. עוד הוסיף שגם הקשר עם מאץ' ואדל הוא שלום מנומס ולא מעבר לזה. לעומת זאת סיפר כי הוא ואשתו נותרו בקשרים הדוקים ויומיומיים עם הזוג איציק ולאורה ועם מני ופרלה ואביבה ויחיאל.

זוג מנצח VIP (צילום: אלוני מור)
זוג מנצח VIP (צילום: אלוני מור)

כשנשאל על ידי עוקביו איפה הוא ואיגי מרגישים את פער הגילאים ביניהם, שכזכור עומד על 12 שנה, השיב: "איגי היא בכלל בת 16 ואני הזקן. אז אין הפרשי גיל, ואם כבר אז לכיוון ההפוך. השוני בינינו הוא בעיקר באופי, ולא תלוי גיל, אמיתי". על החוויה בריאליטי אמר: "אי אפשר לסכם במילים כי החוויה הייתה המון דברים מרגשת, מפתיעה, קשה ומלחיצה, אבל הדבר הכי חשוב שהיא עשתה לי ולאיגי משהו מהמם".

עתי שולברג, איגי וקסמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עתי שולברג, איגי וקסמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)