לילה קשה עבר על תושבי הדרום עוטף עזה ואשקלון, 250 רקטות שוגרו, רבות יורטו, אחת מהן פגעה פגיעה ישירה בבית באשקלון והביאה לפציעות של בני המשפחה. סלבס ארצנו שרובם מתגוררים במרכז הארץ הרחק מהאזעקות, לא שוכחים לחזק את תושבי הדרום. שירי מימון שיתפה פוסט לרשתות החברתיות וכתבה: "לא הצלחתי לישון כל הלילה רק מהמחשבה על מה שעובר על תושבי הדרום בלילה כזה, מציאות שהפכה לשגרה. 6 פצועים באשקלון, כאוס ברחובות המדינה שלנו, פחד ואימה. מתסכל כל כך הלב שלי אתכם".

גם לירון ויצמן כתבה: "ליבי עם תושבי הדרום וירושלים, שיעבור לילה שקט". בן אל תבורי כתב: "תושבי הדרום וירושלים תהיו חזקים הלב אתכם". טום אביב כתב: "לפעמים נדמה שתל אביב היא בועה, אבל אני רוצה לנפץ את האשליה, ולומר שאנחנו פה כואבים, נסערים ומחזקים אותכם תושבי הדרום וירושלים". אסי עזר כתב "תושבי הדרום וכל מי שפחד לעצום עין הלילה, תיהיו חזקים".

שירי מימון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שירי מימון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד שלחו מסרים תומכים ומחזקים: אשלי בקשי וקסמן, תקוה גדעון, דנה רון, טיילור מלכוב, נועה קירל, נועה יונני, איתי לוי שבמהלך הופעה שלו אמש (שני) בפתח תקווה מול 4000 מעריצים פתח את ההופעה במילים חמות לתושבי הדרום ואיחל לימים שקטים יותר. אומנים רבים שהיו צפויים להופיע בדרום הארץ ביטלו את הופעתם לאור המצב הביטחוני, ביניהם נתן גושן שביטל את ההופעה אשר תוכננה הערב באמפי באר שבע וגם רותם כהן דחה בפעם השנייה את מפגש המעריצים שלו שתוכנן.

טום אביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טום אביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)