מאז החלו המהומות בירושלים ומטחי הטילים לעוטף עזה, הדרום ומרכז ישראל, מפורסמים רבים שלחו חיזוקים ושיתפו את חבריהם מכל העולם בשהייה במרחבים המוגנים. גם נציגינו בהוליווד שיתפו את המראות הקשים ביניהם השחקן והיוצר ליאור רז, אמן החושים ליאור סושרד, השחקנית ניב סולטן, נועה תשבי, מורן אטיאס ועוד. 

כל זה כשבצד השני של המתרס, ישנם מפורסמים אחרים כמו ג'יג'י חדיד ונטלי פורטמן, שבחרו לעמוד לצד המאבק של שייח ג'ארח ופרסמו פוסטים התומכים במאבק הפלסטיני. לעומת זאת, הנציגה הכי חשובה שלנו בתפוצות, גל גדות, לא מיהרה לחלוק את דעתה על הסכסוך בפני מיליוני עוקביה ברשתות החברתיות. גדות קיבלה ביקורת רבה מאמצעי התקשורת וסלבריטאי ארצנו ובדקות האחרונות החליטה להגיב ברשתות החברתיות ולתמוך בישראל.

לאן נעלמה השגרירה שלנו גל גדות בזמן שישראל בוערת? - לחצו כאן. 

השחקנית והדוגמנית גל גדות (צילום: רויטרס)
השחקנית והדוגמנית גל גדות (צילום: רויטרס)

גדות כתבה כך: "הלב שלי נשבר. המדינה שלי במלחמה. אני דואגת למשפחה שלי, לחברים שלי. דואגת לאנשים שלי. זה מעגל מרושע שנמשך יותר מדיי זמן. לישראל מגיע לחיות כאומה חופשית ובטוחה, לשכנים שלנו מגיע אותו הדבר. אני מתפללת עבור הקורבנות ומשפחותיהם, אני מתפללת למען זה שהעוינות הבלתי נתפסת הזאת תיגמר, אני מתפללת שהמנהיגים שלנו ימצאו את הפתרון שנוכל לחיות זה לצד זה בשלום. אני מתפללת לימים טובים יותר".

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)