במערכה הנוכחית של מדינת ישראל מול החמאס יש סלבס הוליוודיים שעומדים לצד ישראל, יש את אלו שעומדים לצד הפלסטינים ויש את אלו שלא בוחרים צד ופשוט מביעים צער על הלחימה. אחת מהתומכות הגדולות של המאבק הפלסטיני נגד ישראל היא הדוגמנית הבינלאומית ג'יג'י חדיד שהיא כזכור בת לאב ממוצא פלסטיני.

כפי שהתבטאה בעבר, גם בימים האחרונים חדיד שולחת מסרים למיליוני עוקביה ברשתות החברתיות כנגד התנהלותה של מדינת ישראל. מי שלא נשארה חייבת והחליטה להגיב לה בפומבי היא הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג שמתגוררת באל.איי יחד עם בן זוגה עדי קייזמן וילדיהם. בהמשך לפרסומיה שכללו האשטגים לשחרור פלסטין, כתבה חדיד: "אי אפשר לתמוך בשוויון גזעים, להט"בים וזכויות נשים, לגנות משטרים מושחתים ומתעללים ועוולות נוספות ועדיין בוחרים להתעלם מהדיכוי הפלסטיני. זה לא ברור. אתם לא יכולים לבחור איזה מזכויות בני האדם חשוב יותר מהאחר".

זאין מאליק, ג'יג'י חדיד (צילום: רויטרס)
זאין מאליק, ג'יג'י חדיד (צילום: רויטרס)

גינזבורג ראתה את הסטורי שפרסמה חדיד וענתה לה: "היי ג'יג'י, להיות להט"בית בעזה זה לא חוקי והעונש הוא 10 שנות מאסר. באותה העת, הקהילה הגאה בישראל היא אחת התוססות שיש בעולם. תודה לך על חוסר הידע אבל פעם הבאה תדבקי בדוגמנות. תחנכי את עצמך לפני שאת מדברת בפני מיליוני אנשים".

אסתי גינזבורג (צילום: יחסי ציבור)
אסתי גינזבורג (צילום: יחסי ציבור)

גם אחותה של ג'יג'י, הדוגמנית בלה חדיד שיתפה את תמיכתה בפלסטינים ושלחה הבהרה: "אני רוצה לעשות את זה ברור. שנאה משני הצדדים היא לא בסדר. אני לא תומכת בזה! אני לא אסכים לשמוע אנשים אומרים דברים רעים כנגד יהודים. מדובר על הומניות ולא על דתות. זה על החופש הפלסטיני".  

בלה חדיד (צילום: רויטרס)
בלה חדיד (צילום: רויטרס)