הזמר קובי פרץ עולה להתקפה ולא כנגד החמאס, הג'יאהד האיסלמי או המפורסמים ברחבי העולם שמגנים את פעולות ישראל כדי להגן על עצמה, אלא כלפי התקשורת הישראלית ובראשם מגישת חדשות 12 - יונית לוי. פרץ פרסם פוסט ברשתות החברתיות וכתב: "חלק לא קטן מהתקשורת לא פחות גרועה מהמחבלים". 

למי שחשב שפרץ ישאיר את הנושא מעורפל ויתייחס לתקשורת בכללותה, מיד לאחר מכן הגיע ההסבר, כשהוסיף וכתב: "ארבעה הרוגים מירי חמאס - יונית לוי מדברת על הלינץ' המחריד בבת ים. ילד בן שש נרצח - יונית לוי מדברת על הלינץ' בבת ים. חייל נרצח - יונית לוי מדברת על הלינץ' בבת ים. שני חיילים פצועים אנוש - יונית לוי? הלינץ' בבת ים. לינץ' בעכו וטמרה, שני יהודים במצב אנוש ואחד מהם נדקר בצווארו - יונית לוי? נכון, מדברת על הלינץ' בבת ים". 

קובי פרץ (צילום: שרון רביבו)
קובי פרץ (צילום: שרון רביבו)

פרץ הוא לא הראשון שיצא כנגד יונית לוי במערכה האחרונה מול עזה, אלא גם אורלי רביבו שידועה כא' מבית הנשיא בפרשת האונס הידועה של משה קצב. בתחילת השבוע לוי ראיינה את דובר צה"ל ושאלה אותו: "אתה מודע לכך שיש ילדים פלסטינים הרוגים בתקיפה הצה"לית?". רביבו שהייתה המומה מהשאלה, שלחה לה מסר חד משמעי: "תגידי את בסדר בראש? אני לא מצליחה להבין למה אנחנו צריכים שונאים ואויבים, אם זו יושבת מלהיטה ומלעיטה בשאלות אנטי ישראליות".