חג השבועות הזה לא יהיה חג רגיל בצל הלחימה בעזה ומבצע "שומר החומות" שמלבה את הרוחות גם בין יהודים לערביי ישראל עם עימותים בערים המעורבות. לא שב-TMI מאחלים חלילה, אבל על סמך ניסיון הימים האחרונים, יש סיכוי שבמהלך אכילת ארוחת החג המסורתית תתפוס את חלקנו אזעקה שתאלץ אותנו להגיע בבטחה למרחב המוגן הקרוב ביותר. אם כבר חג בממ"ד, עם מי הייתם רוצים להעביר את עשר הדקות האינטימיות עד החזרה לשגרה?

גל גברעם ותום חיימוב

הזוג הפוטוגני שיצא מהעונה האחרונה של "האח הגדול", הספיקו לעבור לגור יחד מהר מאוד בדירתו של חיימוב בתל אביב. אם כבר להיתקע במרחב המוכן אז עם הזוג היפה הזה שלא רק שרק מלהסתכל עליהם ב-TMI כבר רגועים, הם גם מצליחים לעלות חיוך על הפנים עם חיקויים רלוונטיים מתמיד של ג'יג'י חדיד שיצאה כנגד המדיניות הישראלית. 

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מיה לנדסמן

אם אתם פחות בקטע של להירגע ודווקא רוצים להיכנס לוויכוח סוער על מדיניות ישראל בזמן שטילים מתפוצצים לכם מעל הראש, כנראה שתשמחו להיקלע למרחב המוגן עם כוכבת הסדרה המצליחה "המפקדת" שהצליחה להרעיד את הרשתות החברתיות בימים האחרונים לאחר ששינתה את תמונת הפרופיל שלה בפייסבוק לתמונה התומכת בשכונת שייח ג'ארח עם הדגל הפלסטיני ובתוך זמן קצר נחסמה ככל הנראה בעקבות פניות מצד ישראלים לרשת הפייסבוק. 

מיה לנדסמן (צילום: צילום מסך פייסבוק)
מיה לנדסמן (צילום: צילום מסך פייסבוק)

אילנית לוי ואלין גולן

בזמן שהגברים במשפחת גולן-שדה (אייל גולן, אלירז שדה וליאם גולן) טסו לצילומי "גולסטאר" במרוקו, בנות המשפחה נשארו בגפן כשלאחר זמן קצר התחילה ההסלמה בדרום וירי הטילים על דרום ומרכז הארץ. למרות שאילנית לוי החלה בשיפוץ מסיבי בביתה שברחובות, היא ובתה אלין גולן נאלצו להעביר את הלילות האחרונים בממ"ד, כשלמגישה בטן הריונית מתפתחת לאחר שבישרה שהיא ושדה מצפים לבייבי משותף. אם תזכו אולי אפילו דניאל גרינברג שגם היא מתגוררת ברחובות תבקר יחד עם בתה מיאל ויהיה לכם שישו ושמחו של בנות משפחת גולן.

אלין גולן, אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין גולן, אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
 

כוכבי "מחוברים"

כוכבי העונה הנוכחית של "מחוברים", מיכל אנסקי, עברי לידר ולוסי אהריש נפגשו לפגישת מחזור במרחב המוגן ואנחנו בטוחים שרגוע לא היה שם. במקלט הזה כל האופציות פתוחות: שיחה ערה על המצב המדיני עם אהריש? טיפים לקולינריה מאנסקי? אולי שיר להרגיע את המצב מלידר? מספיק גם לשבת בשקט ורק להקשיב לאינטראקציה ביניהם כדי להעביר 10 דקות במרחב המוגן בלי להרגיש בכלל שעבר הזמן ואפשר לחזור לארוחת החג. 

בן זיני ואדם אליוף

כוכבי הרשת שהם גם חברים טובים שכמעט לא נפרדים אמנם לא גרים יחד, אבל בדיוק כמו שהם מבלים יחד במסיבות והתמודדו יחד בתאונת דרכים בחזרה מאחת המסיבות בה חגגו ביום העצמאות, גם את מתקפת הטילים של החמאס הם העבירו ביחד במרחב המוגן. אם יש לכם ילדים ששרופים על השירים החדשים של זיני או שאולי אתם מחפשים הומור קליל שיעביר לכם בכיף את הזמן, כדאי שתעבירו את החג איתם, כי בטוח שיהיה שם שמח.