כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הדר ברייר הטילה אתמול על תושבי ישראל פצצה, כשחשפה כי היא ודניס רוסקוב הזוג היציב של הריאלטי נפרדו אחרי כמעט שנתיים של זוגיות שנרקמה מול עדשות המצלמה בעונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון". בסיום צילומי התוכנית ולאחר שהחליטו השניים כי טוב והם ישארו יחד, ארזה ברייר את חפצה ועברה לדירה של רוסקוב במגדל המגורים היוקרתי. בעקבות הפרידה שהתרחשה ממש בימים האחרונים, ברייר עזבה את דירתו של רוסקוב ועברה להתגורר בנתיים בדירה של אחותה בגן יבנה הממוקמת מזרחית לאשדוד, אשר חוטפת בימים מטחי טילים כבדים.

דניס רוסקוב, הדר ברייר, חתונה ממבט ראשון (צילום: אור גפן)
דניס רוסקוב, הדר ברייר, חתונה ממבט ראשון (צילום: אור גפן)

הלב נשבר: הדר ודניס מחתונמי הודיעו על פרידה - לחצו כאן

"מצאתי עיתוי, אבל אין עיתוי מתאים לפרידה כמו גם למבצא צבאי" כתבה ברייר אמש בפוסט ברשתות בו חשפה את הפרידה "דניס אדם מקסים, צר לי שדרכנו מתפצלות. אני מתחילה שוב בדרך חדשה אך הפעם אני סמוכה ובטוחה שאזכה בשאהבה נפשי", אלא שברייר לא מבזבזת רגע דל בדרכה לדרך החדשה ובדקות האחרונות פירסמה שהיא מחפשת את האחת.

ברייר מחפשת קורת גג חדשה שתשמש אותה כמשכנה החדש בסטטוס שלה כרווקה. כוכבת 'חתונמי' ביקשה את עזרת העוקבים שלה במציאת דירת סטודיו בעלת שני חדרים באזור תל אביב או גבעתיים, ואף מוכנה להיכנס כשותפה לדירה גדולה בתל אביב. אז אם למישהו יש הצעות מעניינות על הפרק,  אל תשכחו לעדכן את ברייר. 

View this post on Instagram

A post shared by Hadar Brayer (@hadar.brayer)