הדוגמנית, שיר אמליח, שעברה הרבה תהפוכות בשנה האחרונה לאחר שהתגרשה ממייקל זנזורי חודשים ספורים לאחר לידת בנה הבכור, רפאל והפכה לאשת עסקים כשהקימה את מותג האופנה הראשון בבעלותה. אמליח שאפשרה לעוקביה לשאול אותה שאלות, סיפרה היום (חמישי) שמייקל הוא חלק פעיל מגידולו של רפאלי ושהיא לא לבד. 

אמליח נשאלה האם היא עשתה בוטוקס בשפתיים וענתה: "לא, לא נגעתי בשפתיים שלי. אני מאמינה ביופי שהוא טבעי. שואלים אותי תמיד אם עשיתי שפתיים או חזה - התשובה היא חד משמעית לא. הדבר היחידי שאני מקפידה לעשות שהוא לשימור בלבד הזה מעט בוטוקס באזור המצח. אני שומרת על אזור המצח בצורה עדינה ומבוקרת".

שיר אלמליח (צילום: אלה אוזן)
שיר אלמליח (צילום: אלה אוזן)

עוד אלמליח כתבה על חיי האהבה שלה והפתיעה עם וידוי מחדר המיטות: "אנשים נוטים קצת להרים גבה ולא להאמין. אני בן אדם שמעדיף להיות לבד מאשר לחוות סטוצים או מערכות יחסים קצרות. מעולם לא היה לי סטוץ, אין לי מושג מה זה ואיך זה מרגיש. כשאני מכירה בחור שנראה לי שיכול להתפתח איתו משהו רציני אני בוחנת אותו המון עד שאני מתמסרת נפשית ופיזית. גדלתי בבית שמודל החיקוי שלי היו שני ההורים המדהימים שלי, שמגיל 15 יחד ועדיין אוהבים ומעריכים אחד את השנייה כמו ביום שהכירו. תמיד ייחלתי לעצמי את אותו הדבר". 

שיר אלמליח (צילום: ליאור סוזנה)
שיר אלמליח (צילום: ליאור סוזנה)