אם תהיתם לאן נעלמה הזמרת המצליחה מארינה מקסימיליאן לאחרונה, אז עכשיו אפשר לחשוף כי את החודשיים האחרונים היא בילתה באיטליה יחד עם משפחתה, ולא לטובת חופשה מרעננת אלא לטובת צילומים לסדרה חדשה בינלאומית. מקסימיליאן מנטש שכיכבה בעבר בסדרה המצליחה "פאודה" שנמכרה לנטפליקס והפתיעה ביכולות משחק מרשימות, כעת כובשת את הזירה הבינלאומית.

בלומין לוהקה לככב בעונה השנייה של הסדרה "devils" סדרת מתח פיננסית, מה שאומר שהיא תשחק לצד הכוכב האהוב של הסדרה המצליחה "האנטומיה של גריי " פטריק דמפסי המוכר לנו בדמותו של 'מקדרימי', דרק שפרד. עבור הזמרת הישראלית מדובר בהישג מרשים וצעד ראשון גדול שלה בזירה הבינלאומית בזירת המשחק כשבמקביל היא לא זונחת את הקריירה המוזיקלית והשיקה לאחרונה שני סינגלים חדשים האחד באנגלית שנקרא "Acting like" וסינגל חדש "הלב שלי בבית" שכתבה והשיקה תוך ימים ספורים בין אזעקה אחת לשנייה.

"בלילות הראשונים של הטילים, בין אזעקה לאזעקה מבעד לרעד ולתפילות כתבתי שיר", שיתפה מקסימיליאן והוסיפה "בבקרים שרתי אותו עד שליצ'י ניגשה אליי ושאלה 'אמא למה השיר עצוב כל כך?' כשגיא התחיל להפיק אותו היה ברור שצריך להפוך אותו לשיר שמסמל את חגיגת החיים ונצחון הרוח. מעולם לא הוצאתי שיר במהירות כזאת, אבל הייתי חייבת לשחרר מיד כל עוד החוויה פועמת בנו, העשייה של השיר הצילה אותי מלשקוע".

פטריק דמפסי ב''האנטומיה של גריי'' (צילום: באדיבות yes)
פטריק דמפסי ב''האנטומיה של גריי'' (צילום: באדיבות yes)