ליבם של מעריצים רבים נשבר לפני כארבעה חודשים, אז אחרי שמועות רבות על משבר ביחסים הוציאו קים קרדשיאן וקניה ווסט הודעה רשמית כי הם מתגרשים וכבר החלו להגיש את כל הטפסים. אז נכון שהשניים כבר לא מתגוררים תחת אותה קורת גג, אך עדיין יש להם ארבעה ילדים משותפים, ואם יש דבר אחד שלמדנו ממערכות היחסים של בנות המשפחה המפורסמת - זה שהן מצליחות לשמור על יחסים הדוקים עם האקס. אך הפעם, פוסט שהעלתה מלכת הריאליטי לכבוד יום הולדתו של בעלה, גרמה לנו ולעוקבים להתבלבל!

קרדשיאן, העלתה אתמול פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו בירכה את בעלה לשעבר ואב ילדיה לכבוד יום הולדתו ה-44. "יום הולדת שמח, אוהבת אותך לכל החיים", לצד תמונה משפחתית מימים טובים יותר. קצב דופק הלב של הרבה עוקבים עלה, ורבים תהו מה פשר הברכה המרגשת. 

אז אתם יכולים לנשום לרווחה, או שלא - מכיון שאתרים מעבר לים מדווחים כי מקורבים לקרדשיאן מבהירים שלכוכבת יש "הרבה אהבה" לווסט אבל היא לגמרי המשיכה הלאה. הברכה ככל הנראה, הייתה באמת מהלב, אחרי שש שנות נישואים וארבעה ילדים אי אפשר לנתק ככה מישהו מהחיים. אז כרגע אנחנו ממליצים לא לבנות על קאמבק באופק, אלא פשוט לקבל השראה מהפרגון והאהבה.