חודש חלף מאז שהביצה רעדה כשהדר ברייר כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הודיעה כי היא ודניס רוסקוב אותו הכירה בתוכנית הריאלטי, נפרדו אחרי שנתיים של זוגיות דביקה ופוטוגנית. אז למרות שנאלצה לאחרונה למצוא דירה חדשה ולעזוב את דירתו של רוסקוב ולהתחיל מחדש, ברייר ניסתה להמשיך הלאה וכבר נרשמה לאתר הכרויות כדי למצוא אהבה חדשה ולפתוח פרק חדש בחייה. אך למרות המציאות האופטימית אותה הציגה ברשתות החברתיות, ברייר עכשיו מודה כי היא עוברת תקופה קשה, אך היא אופטימית.

אחרי הפרידה המפתיעה מדניס: הצעד הגדול של הדר ברייר - לחצו כאן

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ברייר, סיכמה בפוסט חדש שהעלתה ברשתות החברתיות את החודש האחרון והלא פשוט שעברה מאז הפרידה מבן זוגה לריאלטי ומשתפת כי פרידה זה לא כיף אבל מסיימת באימרה, "זכיתי". בפוסט שפירסמה אתמול באינסטגרם כתבה את עשר התובנות של החודש האחרון:

1.פרידה זה בהחלט לא כיף 2. מזל שיש לי משפחה מדהימה 3. העיקר הבריאות 4. אני מוקפת חברים טובים, עם מלא ספות נוחות 5. כמה חסרה לי הפינה הקטנה שלי. 6. בחתונמי כמו בחתונמי יש מעבר לזוגיות חברויות אמיתיות שנרקמות. תודה לכל הבנות שהיו שם בשבילי בתקופה הזאת. ותודה מיוחדת לדנית והגר שדאגו שלא אפול ואשאר טווסית עם ראש מורם 7. העוקבות שלי הן נשים מפרגנות וחזקות וכל תגובה תומכת פשוט המיסה לי את הלב 8.אני יותר חזקה ממה שאני חושבת 9. יש לי הכל מהכל וזו הבחירה שלי איך לחיות את חיי. למדתי שלבחור בעצמי זה בסדר כי עכשיו זה הזמן שלי 10. וואלה זכיתי"

View this post on Instagram

A post shared by Hadar Brayer (@hadar.brayer)