ועם או בלי קשר לבנט, המקורות של ליאורה בקיסריה מדווחים לה כי הגברת הראשונה היוצאת, שרה נתניהו, כבר החלה לנצח על תהליך השיפוץ של הבית בקיסריה ואפילו פיקחה מקרוב על עבודות הצביעה והאיטום, אולי לקראת המעבר לשם בקרוב.

ממשפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.

בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

 
> תושבי המושב הציורי חרות שבשרון גילו ברשתות החברתיות שאשת הטלוויזיה אורלי וילנאי מחפשת עובד או עובדת ניקיון וגם מציעה סיורים "במקום הכי יפה ומרגש בארץ, חוות השיקום וההצלה 'להתחיל מחדש'".

וילנאי, אתם עוזבים את העיר הגדולה לטובת השלווה שבמושב?
"מצחיק".

ומה הפשט?
"אולי בעתיד נעבור לחרות, זה רעיון בכלל לא רע. המציאות היא שאנחנו גרים בתל אביב. אני דור רביעי בעיר. בחרות הקמתי מיזם חברתי בלב חווה להצלת בעלי חיים, ובסופ"ש הנוכחי אנחנו עורכות אירוע השקה. נזקקנו לסיוע בניקיון ומצאנו. תודה".

אורלי וילנאי, גיא מרוז (צילום: מיכה קירשנר)
אורלי וילנאי, גיא מרוז (צילום: מיכה קירשנר)


> השבוע נערכו בהבימה קריאות ראשונות לשלושת מחזות הזמר שנבחרו לפסטיבל חג המחזמר המקורי, מיסודו ובניהולו האומנותי של אורי פסטר. הראשון יהיה מחזמר לכבוד מאה שנה להולדת גיורא גודיק (דן שפירא ואיילת רובינסון יככבו). השני יעסוק במנדט הבריטי (דפנה דקל, ניצה שאול, שירה נאור ולימור שפירא ישחקו). השלישי יהיה סביב ראש עיר הנחשדת בפלילים ובעוזריה הנאמנים (בכיכובה של שולה חן האגדית).

> ראשון בצהריים, ישיבת סיעת הליכוד בכנסת בירושלים, אווירת נכאים לקראת ההליכה לאופוזיציה. השרים הבכירים שהולכים להיפרד מהכוח, מהיועצים ומהנהגים, בודקים כמה עוזרים מגיע להם והיכן הם יישבו. מירי רגב בהומור: ״אני רוצה להיות חברה בוועדת קישוט״.

מירי רגב (צילום: רמי זרנגר)
מירי רגב (צילום: רמי זרנגר)

> תמונה אחת שווה אלף צלילים. ליאוניד נבזלין, מבעלי עיתון "הארץ" ואביה של אירנה נבזלין, אשתו של שר הבריאות היוצא, יולי אדלשטיין, פרסם בסטורי שלו באינסטגרם פוטו מונטז' של ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו ואשתו שרה, שנראים כקבצנים וכנגני רחוב - היא באקורדיון והוא בכינור. האם מדובר בעוד ירייה של החתן יולי בדרך לקרב על ראשות הליכוד? ימים יגידו, כי את תגובתו של נבזלין לא ניתן היה להשיג.

> ד״ר עמוס בוכניק, רופא שיניים עתיר מרפאות, ערך השבוע במושב צפריה ערב הוקרה לשניים: השר היוצא עמיר פרץ וגיבור ישראל אביגדור קהלני - על תרומתם לעם ולמדינה. שני חתני השמחה - שנהנו מארוחה, ברכות וגם שירים לכבודם - הגיעו עם נשותיהם, אחלמה ודליה.

> גלית יצפאן, אשתו של השחקן והבדרן אלי יצפאן, החליטה להפתיע אותו השבוע ליום הולדתו ולקחה אותו לסדנת פיסול בקרמיקה. בעשרות הסרטונים שהעלתה היא נראתה מאושרת עד הגג. יצפאן עצמו קצת פחות.

אלי יצפאן (צילום: יח''צ)
אלי יצפאן (צילום: יח''צ)

> ניר דבורי, הכתב הצבאי של חדשות 12, שואף כנראה להגיע לגבהים חדשים והשתתף בסרטון פרסומת לחברת רחפנים שפועלת בענף התעשייה הביטחונית. בסרטון, שכבר נמחק מהרשת, אוחז דבורי רחפן בידיו השריריות ומסביר: ״כעת זו ההזדמנות שלכם להמריא יחד איתנו ולהשקיע בדבר הבא, שישנה את שוק הרחפנים בארץ״.

מחברת החדשות לא נמסרה תגובה בשם דבורי.

> הסופרת דורית זילברמן, אשתו של מנחם זילברמן ז"ל, עובדת על ספר חדש. "הבלדה על מנחם ודורית", בסגנון "הבלדה על חדוה ושלומיק", הסדרה שכבשה את המדינה בשנות ה־70 של המאה שעברה והייתה הסיטקום הראשון בעברית שצולם בארץ הקודש.

זילברמן, תני קצת פרטים.
"הוא יספר על נישואיי עם האיש הכי מצחיק בארץ, על רקע הבוהמה של אז וכל מה שקרה במדינה".

דורית זילברמן (צילום: אריאל בשור)
דורית זילברמן (צילום: אריאל בשור)