אסף אמדורסקי הופיע לראשונה במופע חושך שנערך לרגל יום העיוור ב"נא לגעת", מרכז תרבות לקידום אנשים עם מוגבלויות. לפני האירוע הפתיע אותו מנכ"ל המרכז אורן יצחקי עם אורח מיוחד, שר התרבות והספורט חילי טרופר. על הבמה סיפר הזמר על הקשרים המיוחדים שנרקמו ביניהם, לאחר שתייג את השר בפוסט נזעק על מצב התרבות בישראל.

באותה הזדמנות חשף אמדורסקי סקופ: 30 שנה אחרי צאת האלבום היחיד של להקת נעוריו תערובת אסקוט, בימים אלו הוא עובד עם השותפים ירמי קפלן וג'נגו על אלבום נוסף, והם אפילו פתחו קבוצת וואטסאפ בתור החדר האינטימי שלהם בגרסת 2021.

אסף אמדורסקי (צילום: רן בירן)
אסף אמדורסקי (צילום: רן בירן)

>כנס פלסטיקאים התקיים במלון הילטון תל אביב בנוכחות מאות רופאים פלסטיקאים ורופאי עור. התקיים בין היתר פאנל מומחים על חידושים בעולם האסתטיקה בו לקחו חלק ד"ר מוניקה אלמן, ד"ר אינה בלינקי, ד"ר רון עזריה, ד"ר צחי שלקוביץ וד"ר מימי ארנרייך. בנוסף העבירה ד"ר מוניקה אלמן הרצאה על טיפולים חדשים בלייזרים וטכנולוגיות מתקדמות בטיפולי עור וכן הרצאה נוספת על שילוב של טכנולוגיות הזרקות, פלזמה וחידושים רבים.

ד''ר מוניקה אלמן (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
ד''ר מוניקה אלמן (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)

>שמעון שבס, לשעבר מנכ״ל משרד ראש הממשלה והאיש הכי קרוב ליצחק רבין ז״ל, חגג בראשון השבוע במרכז רבין את הוצאת המהדורה השלישית של רב־המכר שלו ״חבר״. כ־400 חברים הגיעו לברך במפגן מרשים. ביניהם שרים בממשלות העבר כמו עו״ד משה שחל, אפרים סנה, רוני בר־און, ראשי ערים ומועצות, אלופי צה״ל לדורותיהם כעמרם מצנע, טל רוסו, עמוס ירון, וגם אהוד אולמרט, דליה רבין, שר האוצר המיועד, אביגדור ליברמן, צביקה ימיני, יורם באומן ותמי רוה. את הפן האישי באירוע תרמה בת הזקונים של שבס, אלה, שריגשה את הקהל וסיפרה על האבא המיוחד שלה.