ביום שישי האחרון חגג גלעד שליט מסיבת חינה עם ארוסתו ניצן שבת, שבוע וחצי לפני יום חתונתם. השניים לבשו בגדים מסורתיים, רקדו ועינטזו על רקע צהלולים ושמחות. בעוד התמונות ריגשו רבים שלא האמינו ששליט, שישב בשבי החמאס עד שנת 2006 חוגג כעת מסיבת חינה, אחרים דווקא בחרו לשתף ברשת בדיחות מכוערות על שליט וארוסתו, הבגדים שבחר ללבוש והריקודים בהם פצח במסיבת החינה שלו. 

עדי סיגלר האקסית המיתולוגית של שליט, עימה ניהל מערכת יחסים יציבה בת ארבע שנים, שנתיים אחרי שחזר מהשבי, הייתה עדה גם היא ללא מעט מהבדיחות הלא מצחיקות על שליט וארוסתו ולא יכלה לשתוק אל מול מטר התגובות המרושעות. סיגלר העלתה פוסט בו כתבה "לנצח אשאר מעריצה של גלעד".

כל הפרטים החשובים על החתונה של גלעד שליט - לחצו כאן

בסטורי שהעלתה סיגלר כתבה: "כמות האנשים ששלחו לי בדיחות וצחוקים על גלעד ואשתו לעתיד היא גדולה מאוד. לצחוק זה בריא, כיף ומאוד הכרחי. לצחוק על אנשים ולרדת עליהם, זה רוע. גם היום אחרי יותר מארבע שנים שאנחנו לא בקשר, כשאני בזוגיות וגלעד עומד להתחתן, קשה לי להישאר אדישה לעליהום עליו. אולי כי אני יודעת כמה זה כואב. הוא לא דוד דביר, ולא מענטז כמו עומר אדם, אבל מי שמכם לשפוט? למה לא לפרגן? אני לנצח אשאר מעריצה של גלעד, מוקירת תודה על מי ומה שהוא היה בחיי ועל השיעורים שעברנו יחד ולחוד. מתרגשת מאד לראות אותו ככה מאושר, מאוהב ונהנה עם אהובתו".

.

גלעד שליט, עדי סיגלר (צילום: אינסטגרם)
גלעד שליט, עדי סיגלר (צילום: אינסטגרם)