פאני בוזגלו, כוכבת "הבוזגלוס" שידועה כגרושתו ואם ילדיו של האח הבכור, אוהד בוזגלו, התארחה בתוכנית הרדיו של TMI וחשפה לראשונה כי בן זוגה אושרי כהן רכש לה טבעת יהלום בזמן שהייתה בצילומי "הישרדות VIP", וכבר יש להם תוכניות למסיבת חתונה מהממת.

נו התאקלמת אחרי "הישרדות"?
"אני עדיין מתאקלמת. אפילו עוד לא חזרתי לעבודה, אני מתאפסת בבית ולוקחת את הזמן שלי, נראה מה נעשה עם זה צריך לפתח את זה. אני בשאנטי שלי נהנית מהילדים, מהמשפחה, מהשמש. הדבר הראשון שעשיתי זה לישון על המיטה וישנתי מעולה".

פאני בוזגלו (צילום: מתן צור)
פאני בוזגלו (צילום: מתן צור)

העיר עכו חזרה לעצמה אחרי הפרעות בעכו?
"כשחזרתי הבנתי את התמונה הרחבה, מה נעשה שלא היינו כאן. כשהגעתי הכל היה שקט, לא הרגשתי עוינות בשום צורה. הילדים שלי היו אצל אמא שלי בעכו, הבנתי מההפקה שכל עוד חלילה לא קרה משהו לבני המשפחה שלנו, הם לא מעדכנים בכלום ואני שמחה שלא עדכנו כי אם הייתי נמצאת בעננה הזאת שיש איזו סכנה סביב המשפחה והילדים, לא רק אני כל מתמודד, היה בלחץ ולא רגוע בכלל במשחק". 

כשחזרת מ"הישרדות" בחרת לבלות את הלילה הראשון עם הבן זוג וחטפת ביקורות נקובות שלא ישנת עם הילדים שלך.
"אני מקבלת לא מעט ביקורות אבל די כמה כבר אפשר לשמוע את כל הממורמרות והיפי נפש שנכנסים לך לציציות, כאילו די, שחררו את זה באמת, אני אדם בוגר ומקבלת החלטות טובות לי ולילדים. מי אמר שלא ביליתי איתם? הרי איך שנחתנו חטפו אותנו לצילומי 'הבוזגלוס', כשהילדים מחכים לי עם המשפחה של אוהד ואושרי בשדה תעופה. נסענו למשפחה שלו, היינו בארוחה כיפית שמצולמת לעונה השישית של בוזגלו. גם אוהד אבא שלהם, זכותו לראות אותם ולחוות אותם לסופ"ש הקרוב ואפשרתי לו לקחת אותם ומיד במוצ"ש הם היו אצלי ובחיקי ולאנשים מיד היה להם מה להגיד איך יכול להיות. 'את האמא, למה את לא לוקחת זכות ראשונים?', לא הבנתי למה אני צריכה להיות במלחמה, אם האבא רוצה וישבתי וחוויתי את הילדים שלוש שעות, למה לא לאפשר גם לצד השני. אם אני בוחרת שלא לעלות את הילדים שלי לסטורי זה לא אומר שאני לא נמצאת איתם. אני יוצאת, מבלה, דואגת לקריירה לעסק שלי ולילדים שלי והכל במקביל. יש אנשים שברגע שלא רואים סטורי עם הילדים אומרים ישר 'היא מזניחה אותם' וכל אחד והסברות שלו ואין לי כבר כח לתת לאנשים דין וחשבון ואני החלטתי שלא לעלות את הילדים ולא מפרנציפ, אלא כי חלק מהילדים לא רוצים לשתף פעולה, רק הקטן מדי פעם זורם איתי".

פאני בוזגלו (צילום: אביב חופי)
פאני בוזגלו (צילום: אביב חופי)

אוהד בצד שלך?
"אוהד תמיד בצד שלי. אני ואוהד נורא מכבדים אחד את השנייה. אוהד מפרגן מאד לזוגיות שלי, הוא אוהב את האימהות שלי ואת הבן זוג שלי והדינמיקה שלו עם הילדים. היו לנו בסדרה מחלוקות לגביי מזונות אבל זה פתיר וכבר נפתר בעונה הקודמת, בואו נגיד שאילולא המזונות אין שום דבר".

למה זה נגמר ביניכם? 
"אוהד הלך לקניון ומצא לו נשים אחרות. אני לא אשאר במערכת יחסים שבה הייתה בגידה באמון בצורה חד משמעית ולא משנה אם יש לי ילד אחד או שישה אני לא הייתי נשארת שם. אוהד הבין וכיבד את ההחלטה שלי ועשינו את זה בצורה הכי טובה שיש".

אוהד ופאני בוזגלו (צילום: באדיבות רוח גבית)
אוהד ופאני בוזגלו (צילום: באדיבות רוח גבית)

יעקב נחשב אובייקטיבי?
"למרות שאוהד הבן שלו, הוא עדיין אובייקטיבי. הוא תמיד היה בצד שלי, הוא הלך עם האמת. לי וליעקב מעולם לא היו בינינו חילוקי דעות, זה מוזר כי היו לו חילוקי דעות וחוסר הסכמות עם כל אחת מהכלות, הייתי תמיד הכלה המועדפת עליו".

אבל היו לך חילוקי דעות עם עדי בוזגלו.
"זה כבר מאחורינו, איחלתי לה מזל טוב, הבנתי שהיא בהריון. אנחנו עדיין לא עוקבות אחרי השנייה, היא עדיין חסומה אצלי. אני כן עוקבת אחרי אסי והבת שלהם אייר אבל עדי - לא יודעת. יצא לי לראות אותה באירוע פתיחה של אסי בחנות גלידות, לפני שבוע פגשתי אותה וחיבוקים ונשיקות".

יעקב בוזגלו, חני בוזגלו (צילום: רפי דלויה)
יעקב בוזגלו, חני בוזגלו (צילום: רפי דלויה)

יש לאוהד מישהי, הוא יוצא עם אלה אייבנדר.
"אני רואה שיש ביניהם קרבה ואני רואה את זה ברשתות החברתיות, אבל אני לא חושבת שזה מקום של זוגיות". 

בן הזוג שלך, אושרי כהן, הצטרף לעונה החדשה של "הבוזגלוס". 
"אושרי התחיל להצטלם לעונה החדשה של 'הבוזגלוס' עוד מהפרק הראשון של העונה יחד איתי כשנסענו לשדה התעופה, וגם כשחזרנו וגם כשהייתי על האי, כן הוא ייכנס לעונה הזאת. סוף סוף יש דמות בחיים שלי. הוא אדם שפחות אוהב אור זרקורים, אם לא הייתי אומרת לו שהוא חייב להצטלם איתי ל'בוזגלוס', הוא לא רצה את זה בשום צורה. הוא אוהב את הפרטיות, את האנונימיות שלו, אבל הוא הבין שהוא צריך קצת להיחשף. המשפחה ממש ממש מאוהבת בו, כולם אוהבים אותו הוא אדם מאד אהוב".

אוהד בוזגלו, אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)

הוא לא מקנא בקשר שלך עם אוהד?
"הוא יודע את המקום שלו ומאמין בי ויש לנו זוגיות מדהימה וקשר חזק עם אמון. אני לא אדם שחוזר אחורה ואוהד הוא בטח לא וגם אם זה על האי - הוא סומך עליי במאה אחוז והכל בסדר".

את בת 34 עם ארבעה ילדים ולאושרי אין ילדים. מה תעשי אם ירצה עוד?
"אני הבטחתי לו אחד וגם הוא רוצה רק אחד".

זה אומר שאתם מדברים על חתונה ומיסוד וילדים?
"כן לגמרי, הוא חותר לשם. כל הטקס הזה שוב, אבל זה לא יהיה כדת משה וישראל בגלל שהוא כהן ואני גרושה - אז יהיו נישואים אזרחיים, אבל תהיה מסיבת חתונה מהממת".

זה נשמע כאילו יש כבר תאריך ויש הצעת נישואים? 
"אין עדיין תאריך, אבל הטבעת בדרך".

איזה בשורות טובות. גילית רק שחזרת מ"הישרדות"? 
"כשחזרתי לארץ מהישרדות הוא רמז לי רמיזה נורא עבה. האמת שזה היה חלק מהצילומים של העונה החדשה של 'הבוזגלוס' הבחירת טבעת. מצפה לכם עונה מדהימה".

פאני בוזגלו, אושרי (צילום: יח''צ)
פאני בוזגלו, אושרי (צילום: יח''צ)