עוד התפתחות בגזרת המאסטרו. שירה מנור, בת הזוג לשעבר של צביקה פיק, עברה לכתובת אחרת ברמת השרון.
מנור, הזמנת כבר הובלה? תרצי להגיב? 
"לא, תודה. יום טוב".

צביקה פיק ושירה מנור (צילום: ברק פכטר)
צביקה פיק ושירה מנור (צילום: ברק פכטר)

>הדוגמנית לשעבר ומנחת הטלוויזיה אלונה פרידמן הזמינה כמה חברות טובות לחגיגת יום ההולדת ה־50 שלה, שתיערך במדבר בסוף השבוע הנוכחי. 

>שיחת היום באלפיון העליון מזכירה את עלילות הסדרה "לופן" בנטפליקס. אופנוען חבוש בקסדה פרץ לחנות היוקרתית ״אמור״ בכיכר המדינה, התיז גז פלפל על המוכרת ההמומה שניסתה לחסום את דרכו, חטף מחלון התצוגה שלושה תיקי יד של איב סן לורן בשווי כולל של כ־30 אלף שקל והסתלק מהמקום במהירות על אופנועו. המשטרה שהוזעקה למקום הגיעה תוך דקות ספורות, אבל עד כה השודד לא נלכד. השוד, לדברי עדי הראייה ההמומים, נמשך רק מספר שניות.

 >הרב אבי זרקי הוא לא רק מוהל אלא גם שחקן.
כבוד הרב, בתי הקולנוע חזרו - וגם אתה?
"לאחר ששיחקתי בסרטים 'מעורב ירושלמי' עם שמיל בן ארי ואריה אליאס ז"ל, 'אהבה בשלייקס' עם יהודה בארקן ז"ל ו'מזל טוב, את אבא' עם רומי אבולעפיה, אני משחק כעת בסרט חדש, 'אמצע החיים' עם חן אמסלם, צחי הלוי ומורן גרוס. צודק מי שאומר לי שאני לא חי בסרט".

 הרב אבי זרקי  (צילום: רענן כהן)
הרב אבי זרקי (צילום: רענן כהן)

מור גלעדי, שאיבדה את בעלה באסון התעופה במגידו, יש בן זוג חדש: "זה רון לוקר. הוא מעצב פנים ועוסק בבנייה ביוון". ליאורה מפרגנת.

דניאלה לונדון קוראת לעירית לינור "פשיסטית", וזו מחזירה לה ב"את הזויה" - וכל זה קורה במסגרת קמפיין התנדבותי למען "מרכז בריאות לב האישה" הנפתח השבוע, שבו שמונה נשים אומרות שמעל לכל חילוקי הדעות יש מטרה קדושה אחת: לעודד נשים לבדוק את מצב לבן. מכל הלב.