סערת רותם סלע המחופשת והדאחקה של "הכוכב הבא" מסרבת לדעוך. הפעם הסופרת מגי אוצרי פתחה חזית מול המגישה וזוכה למתקפת נגד מרותם סלע. מגי אוצרי שיתפה ברשתות החברתיות את התצלום של רותם סלע המחופשת למתולתלת עם משקפיים וכתבה :"היי רותם סלע, יחסית לאישה בת כמעט 40 שבקרוב מאד לא תעמוד בסטנדרט היופי הדפוק שהיא עצמה מקדמת, את די משתינה מהמקפצה. בהצלחה עם זה".

סלע לא נותרה אדישה לפוסט והשיבה לסופרת בהודעה פרטית, הודעה שכאמור בחרה אוצרי לפרסם בפייסבוק: "לפרסם סטורי כמו שפרסמת זה מעשה דוחה. את שמעת אותי אומרת באיזשהו שלב בתוכנית שכיערו אותי? שמעת שאמרתי שאני מכוערת? או שהסקת את זה בעצמך וזה מה שרצית לשמוע? בתכונית דיברו על לשנות. אישה המזוהה עם שיער חלק ומשנים לה למתולתל ומוסיפים לה משקפיים. אני מציעה לך לעשות בדק בית עם עצמך, ולבדוק מה גורם לך לפרסם דבר כזה דוחה על אישה אחרת. את המכוערת האמיתית".

"את לא יפה - את שווה פחות": הרשת סוערת מהתחפושת של רותם סלע - לחצו כאן. 

רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה ואמרה: "שירי מימון אמרה, ואסי מיד תיקן שבעיניו זה ממש לא לכער. אבל למה להיצמד לעובדות שאפשר לעשות שיימינג באינסטגרם בכל כך קלות". אוצרי השיבה לרותם: "מדהים אני בטוחה שאין לך שום סיי על העריכה של התוכנית שאת הטלאנטית שלה". סלע השיבה: "תתפלאי אבל אין לי סיי ברמה של לחתוך משפטים של שופטים אחרים וזה בכלל לא הדיון. הדיון הוא על זה שאת עושה לי שיימינג למרות שאני מעולם לא אמרתי מכוערת, וזה הופך אותך לממש מכוערת מבפנים".

אוצרי השיבה: "אולי תפסיקי לקרוא לנשים אחרות מכוערות רותם?". סלע: "אולי את תפסיקי?". אוצרי: "אף אחת פה לא מכוערת איפה בדיוק קראתי לך מכוערת? אולי תטרחי לקרוא?".

סלע: "ראיתי את הסטורי שפרסמת עליי עם תמונה שלי, זה מעשה יפה בעיניך??"

אוצרי: "ומה כתבתי שם? האם קראתי לך מכוערת ? קראי שוב"

סלע:  "לא להאשים את שירי, לא את עורכי התוכנית חלילה, תמונה שלי עם טקסט מגעיל עליי".

אוצרי: "ואת קראת לי מכוערת כמה וכמה פעמים פה".

רותם סלע (צילום: דודי חסון)
רותם סלע (צילום: דודי חסון)

סלע: "זה מעשה נוראי יותר מכל מה שחשבת שקרה אתמול בתוכנית. וזה עצוב ממש שאת לא מבינה את זה. וכן בעיני זה מעשה מכוער ועצוב ומשפיל".  

אוצרי: "את יודעת מה ההבדל בינינו? שאני לא חושבת שהיופי שלי חשוב באיזשהו אופן ולא עשיתי עליו קריירה. אז לפני שאת משפילה נשים אחרות בתוכנית שלך, אולי שווה שתלמדי את הלקח הזה לחיים. פגעת בהמון נשים קחי אחריות על הבחירות הקרייריסטיות שלך ועל כל המודל הנשי שאת לוקחת חלק בקידומו. כולל הפרסומת בקסטרו שאת פאקינג מכניסה אישה אחרת לתא מטען ורוצחת אותה בשביל השמלה שלה".   

סלע לא נותרה חייבת והשיבה: "נשמה בואי תני לי לחדש לך, עשיתי קריירה על הכישרון שלי ועל האישיות המדהימה שלי. אבל כמישהי שמשפילה נשים באינסטגרם לא ציפיתי ממך".

תגובתה של מגי אוצרי ל-TMI: "בכל יום נשים בחברה שלנו מוקטנות ומושפלות במילים כמו "מכוערת". החברה שלנו אוהבת לייצר פער בין נשים, מעין "הפרד ומשול", כדי שנשים מסויימות תהיינה סוכנות של הפטריארכיה, ותחזקנה אותה. אבל לא לעולם חוסן, וכשהזמן חולף והנשים הללו מאבדות את יופיין, גם הן מושלכות הצידה. רותם סלע היא אישיות ציבורית ויש לה חובה מוסרית לקדם ערכים של שיוויון בין נשים לגברים, ובין נשים בתוכן. אם לא בשביל הילדות של כולנו, אז בשביל עצמה".

רותם סלע (צילום: צילום מסך קשת 12)
רותם סלע (צילום: צילום מסך קשת 12)