מאיה ורטהיימר התבשרה לפני חודש כי תעבור לניו יורק עם בעלה אסף זמיר לאחר שמונה להיות הקונסול הכללי. כעת היא חושפת בסטורי אמיץ שהמעבר הצפוי מביא איתו משבר ביחסים. "כולם אומרים לי איזה כיף בניו יורק ואיזה מרגש, אתם לא רואים את זה אבל אני ואסף פיצוצים, רבים המון. התקופה המאתגרת הזאת מכניסה אותנו למערכת לחצים ומוציאה אותנו מאיזון, בעיקר אותי וזה מוציא גם את אסף מאיזון", חשפה ורטהיימר בסרטון שצילמה לרשתות החברתיות.

"למה אני מספרת לכם? כי כולם פה באינסטגרם אומרים: 'למה רק החיים שלי דפוקים?'. זה נראה מדהים בחוץ, אבל יש גם את זה, אתם פשוט לא רואים את זה. זה קורה אצל כולם וזה טבעי וחלק מהחיים", הוסיפה ורטהיימר. 

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: ריקי קנדל)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: ריקי קנדל)

עוד כתבה אושיית הרשת: "אני ואספי עוברים רכבת הרים שהיא כנראה נורמלית בסיטואציה כל כך יוצאת דופן. חשוב לי לספר לכם שיש שעות שאתם רואים בסטורי פאן פאן, אבל זה לא מדגם מיצג של כלום. ואני אחת מאד קשה, מסכן אסף, לא מקבלת שינויים בקלות". ורטהיימר החליטה לחסום אופציות לתגובות והסבירה לעוקבים: "אין לי דרך לענות לכמות ההודעות שאני מקבלת, ואני ממש בסדר. אני לא משתפת בשביל תמיכה, אני פשוט חוששת שהחיים הזוהרים שיש פה באינסטוש גורמים להרבה דכאון". 

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)