רגעים ספורים אחרי סיום הנישואים של הראפר קניה ווסט וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, נפוצו שמועות במדורי הבידור ברחבי העולם על רומן חדש ומפתיע שלו עם הדוגמנית אירינה שייק, שהייתה בעבר בזוגיות עם הכדורגלן כריסיטיאנו רונאלדו ועם השחקן בראדלי קופר ולשניים אפילו ילדה משותפת בשם ליה

השמועות הפכו לממשיות עם בילוי של השניים שתועדו בעדשת המצלמה בטיול רומנטי לפרובאנס בצרפת, לכבוד יום ההולדת ה-44 של הראפר. אלא שמאז מקורות הקרובים לשניים סיפרו כי היחסים ביניהם מתקררים וכי שייק רואה את ווסט כחבר בלבד. אז האם דוגמנית העל הרוסיה ממשיכה הלאה לזרועותיו של קומיקאי? 

כוכב "SNL" ג'ייסון סודייקיס והדוגמנית נצפו בארוחת ערב חגיגית במועדון "האנט אנד פיש" בניו יורק שלשום - ואף חלקו חיבוק כשיצאו מהמסעדה היוקרתית. אם אתם בטוחים שהשניים נתפסו על חם בארוחה רומנטית, נרגיע ונספר שהקומיקאי הצטרף לשייק ולחברים נוספים לסעודת סטייקים שנערכה על ידי העורך הראשי של ווג הבריטי אדוארד אנינפול

סודייקיס נראה במצב רוח מרום ומקורות סיפרו ל-Page six שהוא רווק וכבר לא יוצא עם הדוגמנית קילי האזל. "כוכב 'סאטרדיי נייט לייב' לשעבר מעולם לא היה ממש רציני עם הדוגמנית הבריטית", אמר גורם המקורב לסודייקיס והוסיף: "הוא לא נמצא בשום קשר. הוא לא יוצא עם אף אחת. הוא בהחלט לא עם קילי. הוא פשוט עם ילדיו ומתמקד בסדרה החדשה שלו". 

ג'ייסון סודייקיס (צילום:  Jason Merritt/TERM  Getty Images)
ג'ייסון סודייקיס (צילום: Jason Merritt/TERM Getty Images)

לפי עדי ראייה שנכחו במקום, נראה שהחבורה נהנתה מזמן איכות משותף ונכחו במסעדה שעות ארוכות, עד שמפגש הסתיים ב-12 וחצי בלילה. מחוץ למסעדה שייק שלבשה שמלה שחורה ומגפיים, הצטלמה מחייכת וצוחקת עם הקומיקאי, רגע לפני שחיבקה אותו לשלום. ידידות בלבד או תחילתה של מערכת יחסים? ימים יגידו.