מקורבים לנסרין קדרי מספרים שהפרידה מליאם הפקות לוותה בתהליך קשה, כואב ומייגע, שבסופו היא נאלצה להכניס יד לכיס ולוותר על סכום רציני כדי לקנות את החירות שלה. מליאם הפקות נמסר: "אנו לא נוהגים להגיב על עניינים מסחריים של החברה". מטעמה של קדרי הסתפקו ב"אין תגובה".

אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)
אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)

 >מה בדיוק קורה בחזית הלחימה בין ד"ר אבשלום קור למי שעד לא מזמן הייתה זוגתו - נאוה אחירון? לאחרונה היא יצאה נגדו בפרהסיה בדף הפייסבוק שלה, אך לאחר זמן מה הסירה את הפוסט. עו"ד סיגל בילינסון מסרה בשמו של קור: "לידיעתך, נאוה מחקה את הרשומה (פוסט) שעות אחדות לאחר שהעלתה אותה, מה שמעיד שאין ברשומה דבר ולכן אין לפרסם את תוכנה". תגובת אחירון: "הדברים נכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי והוסרו שעה קלה לאחר מכן".

אבשלום קור (צילום: רפי דלויה)
אבשלום קור (צילום: רפי דלויה)

>לעומת משפחת קור, הזוג הנדיר מיקי קם ויהודה עדר חידשו נדרים אחרי 45 שנות נישואים, במסיבה לכבוד יום הולדתו ה־70 של גיטריסט־העל. קם הפליאה את הנוכחים בגרסה מיוחדת ומרגשת לשיר של רוד סטיוארט, שאת מילותיו בעברית כתב אמיר בן דוד מלהקת אבטיפוס ומפרט את הזוגיות המופלאה בין השניים לאורך השנים.

סמדר ברנר, תמיד ולעולמים יפצ׳וק מ"הלהקה" וגם אמא של שירלי ברנר, יש זוגיות חדשה ומפתיעה. 
סמדר, יפצ'וק תשיר לנו סולו?
"אני עובדת על מופע חדש ותוך כדי העבודה הכירה לי טליה, מי שאני עובדת איתה, את אבא שלה, מתי ארזי, אלמן, שחקן כדורגל לשעבר מהפועל חיפה. מרגע שנפגשנו לא נפרדנו ואנחנו באהבה גדולה. המסר שלי לכל הנשים - אל תוותרו על אהבה, היא יכולה לבוא בכל גיל".