הזמרת שפיטה או בשמה האמיתי רותם שפי, שהשתתפה בריאליטי "הכוכב הבא", סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות לפני כשנה כי היא בתהליך של הקפאת ביציות. שפיטה שיתפה בתמונה שלה בבית חולים וכתבה: "לא התכוונתי להבהיל אתכם, אין לי קורונה. רק עברתי תהליך הקפאת ביציות כדי שאוכל לעשות כסף עד שההופעות יחזרו. אז מי רוצה תינוקות שפיטה קטנים?".

נראה שמאז הקפאת הביציות, הזמרת ובן זוגה המוזיקאי דקל דביר עבדו חזק על יורשי עצר והיום (חמישי) שפיטה חשפה ברשתות החברתיות בטן הריונית קטנטנה. שפיטה עלתה על הלבוש הקבוע שלה ואמרה: "מה קורה לי נשמות של שפיטה? תקשיבו חמודים יש לנו בעיה. אני לא יודעת איך, מתי או איפה. אולי כי פעם חזרתי מהופעה ועצרנו בתחנת דלק וישבתי על האסלה? או שזה בכלל היה ב"עופרה" בשירותים הכימים, גם שם ישבתי על האסלה. לפעמים אני יושבת על האסלה כדי שלא יברח לי הצידה. מפה לשם, זה מה שקורה שיושבים על אסלה זרה. מה לעשות? מה פאקינג לעשות? יאללה". 

בן הזוג של שפיטה חושף איך היא נראית באמת! - לחצו כאן. 

שפיטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שפיטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למי שעדיין לא הספיק להכיר את התופעה, שפי בת ה-36 נולדה בכרמיאל וכבר שנים מגלמת את הדמות של שפיטה, הזמרת הערבייה מהמעמד הגבוה שנעזרת במקל הליכה מקושט, לובשת בגדים נוצצים, עוטה איפור כבד ומשקפיים דומיננטיים ומתפעלת חשבון אינסטגרם מפואר לשפיטה בה היא לא חושפת את דמותה האמיתית או את בן זוגה. שיהיה במזל!

View this post on Instagram

A post shared by @dekel_dvir