השבוע שעבר, קניון G בפארק צמרת בתל אביב: המיליארדר מיכאל צ'רנוי נצפה בבית קפה עם אלכס ויז'ניצר, יו"ר מע"צ ונת"ע לשעבר, שהולך לנפוש בשנתיים הקרובות בבית הכלא, בעקבות פרשת ישראל ביתנו. 
ויז'ניצר, קיבלת עצות מצ'רנוי מה לקנות בקנטינה?
"חה חה חה".
יפה שאתה צוחק.
"אני לא מגיב, יקירתי".
מה יש לך להגיד על גזר הדין שנגזר עליך ועל פאינה קירשנבאום?
"לא התראיינתי בנושא ולא מעוניין".
אתה מתארגן לקראת המאסר?
"ביי, תודה, תכתבי מה שאת רוצה".

ועוד קצת צ'רנוי: ביום ראשון השבוע נראה האוליגרך ממהר, לפני שנתב"ג ייסגר, לטוס לבאקו, בירת אזרבייג'ן. הוא הגיע לשדה בגפו אך נראה בדיוטי פרי עם בחורה בעלת שיער בלונדיני שלא ממש דומה לבת הזוג הברונטית סוזי רובין.
רובין, למה לא את?
"תמחקי את הטלפון שלי, אבל מיד".

מיכאל צ'רנוי (צילום: פרטי)
מיכאל צ'רנוי (צילום: פרטי)

>אנשי משרד מבקר המדינה ערכו ערב לזכרו של המבקר לשעבר, מיכה לינדנשטראוס ז״ל, שנפטר לפני כשנתיים. מי שלא ממש הוזמן היה דוברו הפעלתני במשך כחמש שנים, שלמה רז, כמו גם מקורבים נוספים של המבקר לשעבר.
רז, תפתור לנו את רזי אי־ההזמנה?
"אמרו לי כי מדובר בישיבת הנהלה, אבל בהזמנה שהגיעה לידי ראיתי שמדובר בטקס הסרת לוט ולאירוע הוזמנו בני משפחת לינדנשטראוס ומכריו הקרובים. התחלתי לבדוק והתברר שאכן כמה מהמקורבים לא הוזמנו. חמור ביותר בעיניי שכשעתיים לפני האירוע התקשר אליי מישהו שהזדהה כקב"ט משרד מבקר המדינה בחיפה ו'ייעץ' לי לא להגיע, 'כדי למנוע אי־נעימות'. כלומר: איום. ברור למקורבי מיכה ז"ל שלא הוזמנו שזה נעשה בכוונת מכוון, כיוון שהשמענו ביקורת בתקשורת על מה שמתניהו אנגלמן מחולל למשרד מבקר המדינה ולעובדיו".
ממשרד מבקר המדינה נמסר: "משרד מבקר המדינה קיים ישיבת הנהלה מיוחדת לזכרו של המבקר לינדנשטראוס ז"ל. משפחת לינדנשטראוס נכחה בישיבה. רשימת המוזמנים נקבעה בתיאום עם המשפחה".