ליאורה, חולת ניקיון, לא הצליחה להתאפק והחליטה לפנות לגברי בנאי, אחרי שגילתה כי אחרי זוגיות של למעלה מעשור עם ישראל אהרוני כפרזנטור של מותג ניקוי הכלים FAIRY הוחלף על ידי מיכל אנסקי

גברי, איך אתה מרגיש עם ההדחה?
"אני מרגיש נהדר, עברתי הכל בחיים וגם את זה אני עובר".

זה הכאיב לך?
"לא. יש דברים שמכאיבים, אבל לא כאלה".

תכלס זו פגיעה בכיס. בטח קיבלת ים כסף על הקמפיין.
"יש לי כסף. חוץ מזה הכל בסדר. בריאות, ביי". 

גברי בנאי (צילום: מירי צחי)
גברי בנאי (צילום: מירי צחי)

> גיבור המדור איוב קרא יצא לשליחות עלומה בניגריה. זה קרה לאחר שהמשטרה החשאית הניגרית עצרה ביום שישי שלושה ישראלים, בהם השחקן רודי רושמן. הם הגיעו כדי להפיק סרט על השבטים היהודים באפריקה וככל הנראה נפגשו בתום לב עם מנהיג חבל ביאפרה המתנגד למשטר.

איוב, מה תוכל לספר?
"לכל אלה הפונים אליי בעניינו של השחקן רודי רושמן בשל היותי כרגע בניגריה, אני רוצה להרגיע אתכם שנעשית עבודה חשאית טובה כאן. מקווה שתשמעו בשורה טובה בהקדם".

איוב קרא (צילום: אלוני מור)
איוב קרא (צילום: אלוני מור)

> יהורם גאון הגיע למלון "לאונרדו ארט ת"א" ותהה אם אפשר לערוך שם פגישה. אחרי כמה דקות נכנס אדם סנדרסון, הבן של דני ובמאי מוכשר בזכות עצמו, והשניים ישבו לקפה במשך כמה שעות. העילה: ליהוקו של גאון לסרט חדש של סנדרסון.

> מיכל ינאי נבחרה לשמש כפרזנטורית של חברת האנטי־אייג'ינג ותוספי התזונה JEUNESSE GLOBAL. וגם: סנדי בר נבחרה להיות הפנים של מותג הטיפוח האורגני החדש חוחובה זהב (The Organic Golden Jojoba), המושק בימים אלה בישראל על ידי חברת הרבה דרם.  

מיכל ינאי (צילום: יח''צ)
מיכל ינאי (צילום: יח''צ)

> רגע לפני שהוא טס להביא מדלייה מאולימפיאדת טוקיו, קפץ הג'ודוקא אורי ששון לחנות swagg בנתניה, שם רכש תיק נסיעה עם כיס מתחלף של Cabaia. על הדרך נתנו לו לנסות לשבור כוס בלתי שבירה. זה נגמר באיפון לטובת הכוס. 

אורי ששון (צילום: יח''צ דג הזהב)
אורי ששון (צילום: יח''צ דג הזהב)