כשהתפרסמה פרשת אייל גולן והקטינות, רוסלנה רודינה שהייתה אז פרודתו הטרייה של הזמר, נמנעה מלהגיב ורק טענה שלא ראתה דבר ממה שמדברים עליו בחדר החקירות. בראיון שהעניקה לחיים אתגר על יחסי המין שקיים הזמר, כשאביו בחדר הסמוך, השיבה: "הרבה עושים את זה, בוא נודה, בגלל שהוא מפורסם זה התפרסם".

אלא שבמרוצת השנים, כשנחשפו עוד פרטים קשים מפרשת משחקי החברה ו"הפותמוביל", בחרה רודינה לא להגיב לאישומים נגד אב בנם המשותף ובחרה בשתיקה רועמת. אלא שכעת היא בוחרת שכן להגיב להטרדות מיניות וקטינות דווקא בפרשה אחרת, של סוכן הדוגמניות, שי אביטל.

רוסלנה רודינה, אייל גולן (צילום: אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, אייל גולן (צילום: אינסטגרם)

רודינה מביעה חמלה כלפי אותן בנות תמימות שרק רצו להגשים חלום. הכלה הטרייה התייחסה ברשתות לדברים שפרסמה הסוכנת האישית שלה זיוה מיכאלי מבעלי סוכנות "יולי", המתחרה של שי אביטל וכתבה: "חייבת לומר לכל הבנים והבנות שרוצים להיות חלק מהתעשייה. התעשייה היא לא כזאת, אף אחד לא צריך לשלם על בוק ואף אחת לא צריכה לפתוח רגליים כדי להתקדם. סוכן שמאמין בך עושה הכל בשבילך, והוא זה שלוקח על עצמו את הבוק ואת כל מה שקורה מסביב כי ברגע שתתחילי לעבוד הם יראו את הרווח".

"אני כל כך מאוכזבת בשביל כל אותן נערות תמימות שרק רצו להגשים חלום, ששילמו כזה מחיר כבד, זה מחליא אותי, פשוט ביזיון אחד גדול. מקווה שאחרי מקרה כזה, דברים לא יחזרו על עצמם. חיבוק ענק לכל הגיבורות שהחליטו לשים סוף, בזכותכן זה קרה, תרימו את הראש, נשאר לנו לומר לכם תודה". 

שי אביטל (צילום: אינסטגרם)
שי אביטל (צילום: אינסטגרם)

רודינה החליטה להגיב ל-TMI בסטורי באינסטגרם וכתבה: "אחחח TMI היקרים, כמה צרות עין וכמה חיפוש כותרות, כי אולי אתם האחרונים שמעבירים להם את האייטמים!! שנים על גבי שנים שהתייחסתי והתמודדתי עם הפרשה הזו ולא זכור לי ששתקתי! מספיק לחפש אש במקום שבו המדורה כבר לא בוערת!! תתביישו לכם. לחזק נפגעות זה לא להתייפייף. ומי שחושב ככה הוא מעוות. תחפשו אייטם יותר מעניין לחבר חלקי פאזל מקופסא אחרת זה לא ממש חוכמה". 

רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)