כנראה שהפרידה של המאסטרו, צביקה פיק, מאשתו הצעירה, שירה מנור, עשתה רק טוב ליחסים הטעונים והעכורים שלו בעשרות השנים האחרונות עם גרושתו, זוכת פרס מפעל החיים, מירית שם אור. היחסים בין השניים, שלא היו אומרים שלום זה לזה באירועים, אך המשיכו ליצור להיטים באמצעות הפקס, הפשירו לאחרונה. פיק אפילו טרח להרים למירית והשוויץ באינסטגרם שלו על זכייתה בפרס מפעל חיים על יצירתה המפוארת.

שם אור, ברכות על הזכייה היפה. יש מצב לקאמבק מושלם?
"תודה. אף פעם לא היינו ברוגז ועובדה שכתבנו שירים ביחד. היה לנו גם את המחזמר 'מרי לו' ביחד. פשוט לא דיברנו. חוץ מזה, הכל בסבבה. אני לגמרי בעדו והוא גם בעדי. הכל טוב". 
אני קראתי פעם שאתם לא מדברים, אלא מתקשרים רק באמצעות הפקס.
"זה נכון. אבל באווירה טובה, תמיד".

מירית שם אור (צילום: סיון פרג')
מירית שם אור (צילום: סיון פרג')

>הזמר החסידי דדי גראוכר חגג השבוע יומולדת 60. אורחי הכבוד היו יו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שהתקבלו בשירת "ביבי מלך ישראל". גראוכר ונתניהו בקשרי ידידות עוד משנות ה־90. עוד חגגו: הרב הראשי לשעבר ישראל לאו וראש עיריית ירושלים משה ליאון. עוד בתוכנית האומנותית: דואט של יעקב שוואקי ושלומי שבת עם מקהלת נשמה ועמירן דביר.

משם המשיכו בני הזוג נתניהו לחגיגת יום הולדת ה־30 ליורש העצר, יאיר נתניהו, שנערכה בירושלים.

בנימין ושרה נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בנימין ושרה נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

>ואי אפשר לסיים את השבוע בלי להנציח את זכרו של רוני דניאל ז״ל, שכיכב לעתים במדור של ליאורה. זכור לטובה האייטם המצחיק שבו סופר כיצד דניאל חזר מהשטח אחרי שסיקר איזה מבצע ביטחוני והגרביים שלו היו רטובים. צ׳יק צ׳ק אלתר אמצעי חימום והכניס את הגרביים למיקרוגל. התמונה שמופיעה פה במדור, עם כרמלה מנשה, צולמה ביום הזיכרון האחרון בבית של "וישי", שלמה וישינסקי, שבנו ליאור ז"ל נפל ברצועת עזה. בכל שנה הגיע רוני אל וישי ביום הזיכרון. גם בימים אחרים היה שם בשבילו. בשקט ובצניעות. זו ישראל הטובה. שבת שלום