הגל הרביעי של הקורונה לא פוסח על סלבס בביצה, ואחרי עומר נולדמן שנדבקה לאחרונה גם הזמר רותם כהן מצטרף לרשימת הסלבס שנדבקו בגל הנוכחי של הנגיף. פחות מחודש לפני ההישג הגדול שלו בקריירה וההופעה המתוכננת בקיסריה, כהן בישר אמש למעריציו כי חלה בנגיף ולכן נאלץ לבטל את הופעותיו בעשרת הימים הקרובים. הזמר סובל מחום, חולשה וחוסר טעם וריח.

עוד חשף רותם כי סבא של זוגתו שי שגיא נפטר והם לא יכלו להשתתף בהלוויה שנערכה אתמול. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות סיפר איך ניסה לשמור על עצמו בכל התקופה האחרונה אך בסוף נדבק בכל זאת. "מסתבר שאתה לא חייב לצאת למסיבות הדבקה, ואפילו לא למועדון לילה או בר שכונתי כדי לחזור הביתה עם הקורונה" כתב הזמר והוסיף "אבל מה שכן, לפני שלושה ימים הופעתי באירוע פרטי שהתנאי להופעה היה שאני והצוות שלי נבדק לפני הכניסה לאולם וכך היה וכמובן כולנו יצאנו שליליים. למחרת - עוד הופעה עם עוד בדיקה שלילית. מסתבר שעם כל האהבה שקיבלתי במשך כל ההופעות של אותו השבוע, קיבלתי עוד מתנה קטנה שלא איחרה לתת אותותיה וכנראה דגרה בי מספר ימים. אני לא יודע ממי, מתי וזה גם לא באמת משנה. התחלתי בסוף השבוע להרגיש חלש, מצומרר, עם חום גוף לא יציב, לשמחתי הרבה שי בת זוגי נבדקה ויצאה שלילית, ושאר הסובבים אותי גם".

"נאלצתי לוותר על כמה הופעות השבוע, ואני מקווה שלא אצטרך לוותר על יותר מזה. החזרות לקיסריה למופע החדש מתחילות מיד בתום הצילומים לפרסומת החדשה, והקליפ לשיר החדש. אבל מה שעוד קרה והעציב אותי נורא, זה שסבא של שי שלי נפטר ולא יכולנו ללכת להלוויה אמש ושי שהיתה בהפרדה ממני ובעצמה לא יכולה היתה ללכת להפרד מסבא שלה אליהו האהוב ז״ל ולא יכולתי לחבק אותה. בכל אופן, מה שצריך לקרות קורה, ולהכל יש סיבות. אני מאמין בקב״ה, ומה שנמנע מאיתנו כנראה לא סתם. תשמרו על עצמכם, זה לא סימפטי כל כך כל תהליך ההחלמה הזה".

רותם כהן ובת הזוג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
רותם כהן ובת הזוג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)