הגאווה הישראלית, זוכה מדליית הזהב בתרגילי קרקע, ארטיום דולגופיאט, שאת שמו אנחנו עדיין מנסים לשנן ולהגות נכון הפך אתמול לגיבור כשהפך לאלוף האולימפי השני בתולדות ישראל. לצד  ההישג הגדול והמדליה המנצנצת מגיעים גם כל המעריצים והתומכים הנלהבים וארטיום שילש את כמות העוקבים שלו באינסטגרם ביממה אחת מאז הזכייה. שעות ספורות לפני הזכייה מספר העוקבים שלו עמד על כ-8,200 וכעת הוא עומד על 30.6 אלף עוקבים.

ארטיום דולגופיאט (צילום: Robert Deutsch-USA TODAY Sports)
ארטיום דולגופיאט (צילום: Robert Deutsch-USA TODAY Sports)

נכון לעכשיו לא מדובר בכמות עוקבים גדולה, והמדליסטית אבישג סמברג שזכתה במדליית ארד העשירה את חשבון האינסטגרם שלה ב-200 אלף עוקבים בשבוע, אבל נראה שדולגופיאט בדרך הנכונה, לאחר שקיבל עוקב מהכוכבת הענקית של ישראל בניכר. הוונדרוומן גל גדות, שפחות עמדה לצד ישראל במלחמה האחרונה, פירגנה לארטיום בסטורי שלה מול 58 מיליון העוקבים שלה ואף עשתה לו עוקב לחשבונו.

בשעות האחרונות החליט דולגופיאט להפוך את הפרופיל שלו לפרטי, ולא ברור האם הוא רוצה להמשיך למנף את מספר העוקבים שלו ולהכריח כל מי שרק רוצה הצצה לעולמו הנוצץ לעשות לו פולוו ולחכות שייאשר אותו במיוחד או שמדובר ממניעים של פרטיות. במסיבת עיתונאים בטוקיו סיפר "החלום שלי היה להשיג את המדליה. כל מה שקורה מסביב זה רק הבונוס". בניגוד לאבישג סמברג ששמחה מתשומת הלב המוגברת כלפיה, דולגופיאט טוען: "אני לא רוצה פרסום כזה גדול עכשיו. יותר קשה לי עם החשיפה".

ארטיום דולגופיאט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ארטיום דולגופיאט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)