ג'קו אייזנברג פתח חזית עם הדיירת רומי גיאור בבית "האח הגדול", כינה אותה קולב וביקר אותה על ההתעסקות הרבה שלה בחיצוניות ולא בדברים החשובים באמת בחיים. בפרק האחרון ששודר אמר ג'קו ש"אם היא תפנה אליי בבית, אני שותל אותה". אמה של רומי לא נשארה חייבת והשיבה מלחמה לאייזנברג.

בפוסט שפרסמה שרית, אמא של רומי בחשבון האינסטגרם של בתה, היללה את התכונות המופלאות של רומי, שלטענתה אייזנברג פספס וכינתה את זוכה "כוכב נולד 4" אלים ובריון וכך כתבה: "היי כאן שרית, אמא של רומי. המשפט 'אל תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו' הוא משפט שגדלתי והתחנכתי עליו, ודאגתי להעבירו לילדיי עוד כשהיו קטנים על מנת לכוון אותם לעולם עם כמה שפחות לשפוט חיצונית וכמה שיותר לתת צ׳אנס להכיר, אך כנראה שלא כולם דוגלים בו".

לזה לא ציפינו: מאיה בצלאל נגד תמיר ורדי - והוא לא נשאר חייב - לחצו כאן. 

רומי גיאור (צילום: ערן לוי)
רומי גיאור (צילום: ערן לוי)

"אותו ג׳קו שעבר עליהום תקשורתי, ששפטו אותו ולא ניסו להכיר את הסיבות מאחורי דבריו ואת הכוונות שלו, דווקא הוא זה שבוחר לעשות את זה לאדם אחר, במקרה זו הבת שלי. אז אדון ג׳קו, יש לי חדשות בשבילך. הבת שלי היא בחורה אינטליגנטית, עם ערכים, אוהבת אדם וארץ, רגישה בצורה בלתי רגילה לזולת, אשת שיחה, אכפתית ורהוטה ועוד כל כך הרבה תכונות. וכן. היא בחורה יפה חיצונית (ונכון, אני משוחדת), חבל שאצלך זה מתפרש כקולב שכל היום מתעסק במראה החיצוני שלו עד כדי זה שאתה לא רואה בה שום דבר אחר".

"אפילו לא את זה שהיא האדם הראשון שניגש אלייך ברגישות שאין כמותה, באותו רגע שנכנסת לבית והיית צריך כתף תומכת. רומי היא הבת שלי, וכמו כל אמא, אני אעשה כל שביכולתי לעמוד לצידה גם אם באופן וירטואלי. אני אעשה הכל כדי שכל מי שאוכל להגיע אליו ידע שבמקום לנסות להכיר אותה, דאגת לפסול ולבקר אותה. ממש כפי שעשו לך. הפוסל במומו פוסל. שתקתי עד עכשיו, אבל שמישהו אומר על הבת שלי שהוא 'ישתול אותה' אם היא רק תעז לדבר - על זה לא אשתוק. אתה אלים כלפיה, מהלך אימים בבית! בריון!".

ג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
ג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך ערוץ 13)


"התנהגות כזאת אינה מקובלת כלפי אף אחד, כלפי אף אישה ובטח ובטח שלא כלפי הבת שלי! יש לך המון מה ללמוד על דרך ארץ מהבחורה הזאת בת ה-23. מקווה שתדע להתמודד בצורה הוגנת מולה, תתמודד מול האופי ולא מול המראה. ולעורכי התוכנית, אני מקווה שתשכילו להראות קצת, רק קצת, משיחות העומק שיש לרומי בערוץ הלייב כדי שכל מי שצופה בתוכנית ייווכח בעצמו כמה שהיא חריפה, אמיתית ואיכותית".

אמה של רומי גיאור משיבה לג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אמה של רומי גיאור משיבה לג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)