הסטנדאפיסט ויוצא "האח הגדול", רמי ורד, נעלם ממדורי הרכילות עם צאתו מהבית לאחר שהחליט להיעדר ממרבית אירועי העונה הקודמת ולנתק קשר עם חברתו הטובה, לינור סביניק, ששמם נקשר לרומן אפשרי בבית הסגור. מאז ורד עלה במופע חדש וסביניק כזכור הגיעה בהפתעה למופע והופתעה לגלות ששמה מוזכר בסטנד אפ על אף הקשר הקרוב שהיה ביניהם ב"האח הגדול". 

בראיון שערך ורד עם איריס קול ברדיו 103FM, סיפר על אכזבתו מעורכי הריאליטי שלטענתו הוציאו את הדברים מהקשרם, מדוע ניתק כל קשר מסביניק ומה באמת נאמר במופע הסטנד אפ החדש שלו על חברתו הטובה לשעבר.

רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

בוא ספר לי קצת על הסטנדאפ, אתה מדבר על מה שעבר עליך ואולי על כולנו.
"היו לי שנתיים, תמיד הדברים הכי מצחיקים יוצאים מהתקופות הכי מגעילות. זו תקופה, 2021-2020 ואצלי זה התחיל ב-2019 עם פשיטת הרגל של 'הבימה' והקורונה שגרמה למשרד שמייצג אותי לקרוס, בהבימה היו חייבים לי כסף על שנה של הצגות ולאבא שלי היה שבץ והתגרשתי ויצאתי מהבית ושכרתי דירה וקורונה - בקיצור אלו היו שנתיים. 'האח הגדול' אני מדחיק, לא ראיתי פריים של התוכנית הזאת אף פעם בחיי וסירבתי. לא דמיינתי את חוסר הקשר בין מה שקורה ביום יום שם לבין מה שמשודר. אני לא מסוגל לראות את עצמי, אנשים שמכירים אותי ופורשי התוכנית אמרו שאין שום קשר ורובם אמרו לי לא לראות".

רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

אתה מתבייש שעשית את זה? 
"אני לא מתבייש שעשיתי זאת, אני לא באתי מכזה רקע כלכלי חזק שאני מסוגל לספוג נזקים של מעל מיליון שקל בתקופת הקורונה ולסרב להצעה כספית שהייתה מאוד נחמדה לזמנו. עשיתי שיקול מעשי של אדם שיש לו אחריות, כאדם בוגר וכאב לילדים. זו החלטה שהתקבלה רק למען הכסף. רציתי מאוד לקדם את נושא האוטיסטים אך זה כמעט לא שודר. לא ידעתי שהתוכנית מתעסקת רק בצהוב ורק ברכילות. לא דמיינתי שלא ישדרו שום דבר".

ליאור כלפון, רמי ורד, שולה זקן, מור לרמן, קארין עליה, אלימלך קשתי, דיוויד דימוס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור כלפון, רמי ורד, שולה זקן, מור לרמן, קארין עליה, אלימלך קשתי, דיוויד דימוס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


מדובר בתכנית בידור בטלוויזיה.
"קיבלתי הבטחה שהנושאים החשובים לי יעשו הד, וזה לא שודר וחבל לי".

למה החלטת לנתק קשר מלינור שהייתה חברה טובה שלך בבית?
"ניתקתי קשר עם כולם. לא באתי לתכנית סיום. ברגע שהבנתי מכל הקרובים אליי שהתוכנית עשתה לי סוג של סיכול ממוקד או התנהלות לא מוסרית כלפיי בניגוד לכל היגיון, החלטתי שאני לא רוצה קשר עם הדבר הזה. בגלל זה לא באתי לאף אירוע שקשור".

אחרי זה היא (לינור) סיפרה שהיא באה לסטנד אפ שלך וראתה שאתה צוחק עליה.
"היא אמרה הרבה דברים. לא, אני לא צוחק עליה. כל מי שבא להופעה יכול לדעת שזה לא מדויק, אבל אני מניח שהיא הגיעה להופעה הראשונה שבה הקראתי חלק מהחומרים ובדקתי חומרים. לא, זה רגישות פרטית שלה. אין שום דבר עליה. כרגע אגב היא לא קיימת במופע. לא בגלל שהיא באה וראתה אלא בגלל ש...לא יודע. אני מדבר על 'האח הגדול' בצורה כל כך מינימלית, זה חלק מאוד מינורי מהמופע. אני חושב שזה באמת לא מעניין. זה רכילות, אף פעם לא הייתי רכילות לפני זה. יש לי כבוד לרוב האנשים שהיו איתי שם, אין לי שום טינה לאף אחד, האכזבה הגדולה שלי היא מעורכי התוכנית".