האקסית הטרייה של אלה לי להב ממשיכה לככב בכותרות, והפעם לא בגלל הפרידה המתוקשרת מהזמרת המצליחה אם כי עכשיו היא פותחת חזית עם מושיק גלאמין. כוכבת הטיקטוק מאיה ג'ריס החליטה לסגור חשבון עם המעצב פנים לאחר שזה הגיב לה לפני מספר ימים בתגובה לפוסט שפרסמו עליה ברשתות החברתיות כשכתב: "אל תסלחי לה, אבל תסלחי לי, את לא מעניינת". 

מאיה ג'ריס, אלה לי להב (צילום: אור גפן)
מאיה ג'ריס, אלה לי להב (צילום: אור גפן)

ג'ריס העלתה מקבץ סרטונים נגד גלאמין ואמרה: "הסטורי הזה מוקדש למושיק גלאמין, כל פוסט שמעלים עליי אתה מרשה לעצמך לצאת עליי, וכאילו אתה אדם מוכר יודעים מי אתה ואתה נותן יד לשנאה הזו, אני פשוט רואה את זה ואני בהלם, כי אני אישית אוהבת אותך. אתה בן אדם אפס, אני לא יודעת איזו בעיה יש לך איתי אבל אם יש לך בוא תשלח לי הודעה ואני אשמח שנדבר".  

גלאמין לא נותר חייב, והעלה סטורי בשחור לבן עם כובע בדיוק כמו שהעלתה ג'ריס ואמר בציניות: "וואלה לא מגיע לי, אני כותב את הדברים האלה בדר"כ בצחוק והפעם הייתי ממש רציני ובכל זאת כאילו למה? להגיד עליי דברים כאלה, אני באמת חושב שזה לא מעניין וכאילו מיצינו את הנושא, ואת יכולה לקרוא לי אפס". 

מושיק גלאמין (צילום: אור גפן)
מושיק גלאמין (צילום: אור גפן)

בנוסף כתב: "אני לא מאמין שרומן זדורוב שוחרר את ואני ועוד אנשים בעולם בוחרים להתעסק בתגובה שכתבתי לפני שבוע. מה זה? למה רק עכשיו נזכרת לקרוא טוקבקים?"