זה לא חדש שבתקופה האחרונה הזמר אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג חווים משבר קשה בנישואים, אלא שכעת כך על פי דיווחים שונים, המצב החריף והמילה "גירושים" עף עלתה על הפרק. גרינברג כזכור נמצאת בשיאו של הריון שני מהזמר ולשניים ילדה משותפת, מיאל בת השנה, מה שמקשה על המצב של השניים ונכון לעכשיו מחזיק אותם עדיין יחד כזוג נשוי.

למרות שהשניים מנסים לשדר עסקים כרגיל ברשתות החברתיות ומעלים תמונות משפחתיות, על פי הדיווחים השונים גרינברג כבר ארזה מזוודות עם חפציה ובגדיה, איימה לא פעם לעזוב את ביתם ברחובות יחד עם בתם מיאל, ואף איימה בגירושים. הסיבה כך טוענים, "חוסר אמון" - ובעוד הזמר ממשיך לנהל את אורח חייו הקודם, יוצא ומבלה, גרינברג ההריונית נמצאת בבית רוב הזמן עם בתם מיאל. 

למה דניאל גרינברג מוציאה את כל הכביסה המלוכלכת החוצה? - לחצו כאן

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אך מקרובים לזוג ממהרים להרגיע את הרוחות וטוענים באוזני TMI כי מדובר במשבר שיחלוף. "השניים חווים משבר כמו כל זוג שנמצא בתקופה לא פשוטה עם ילדה קטנה בבית והריון מתבשל. יש ביניהם מחלוקות על דברים שניתן לפתור אותם" עוד הוסיפו "האהבה ביניהם כ"כ חזקה שאני רוצה להאמין שהם יעברו את זה". 

כזכור המשבר התפרסם לראשונה כשהזמר חזר מפריז ונצפה מבלה במלון בתל אביב הרחק מאשתו עם בנו יאן, במקביל הדוגמנית הסירה את שם משפחתו של גולן מפרופיל האינסטגרם שלה ועד היום לא השיבה אותו חזרה. בט"ו באב שלחה מסר נוקב כשהעלתה תמונה עם בתה מיאל וכתבה "אהובתי היחידה" בלי אף אזכור לבעלה. 

מליאם הפקות נמסר: ״אנו לא מתעסקים ברכילויות. מאחלים לכל עם ישראל שנה טובה ובריאה ושמחים לסמן V כחול על עוד שיר מוצלח״.

הסוף קרוב? אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
הסוף קרוב? אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)