נראה שהמותג "נוי והדר" ילך איתן לנצח ולא רק שהתאומות נולדו יחד וחוגגות ימי הולדת ובעצם כל אירוע אפשרי בחייהן יחד, עכשיו הן גם חולקות סטטוס חדש יחדיו - מאורסות. התאומות המצליחות בנות ה-23 קיבלו אמש (רביעי) הצעת נישואים מבני זוגן. נוי קרקו התארסה לבן זוגה לירוי טיסונה שהפתיע אותה עם טבעת בשקיעה מול הים והדר קרקו התארסה לליאו בורנשטיין שבחר להציע לה נישואים על יאכטה בלב ים. 

לא ברור עם התאומות יבחרו גם להינשא יחד אבל מה שבטוח שהתאריך הזה ישאר חרוט בליבן של השתיים לנצח. נוי ולירוי חוו בתחילת 2021 אירוע קשה כאשר ביתם בהרצליה נשרף כליל. כזכור, הדר בעבר הייתה בזוגיות עם הזמר ניב דמירל ולאחר כשנה יחד השניים החליטו להיפרד בשנה שעברה. זמן קצר לאחר מכן הכירה את ליאו ומאז השניים בלתי נפרדים. גם התאומות עצמן חוו בשנה שעברה משבר והחליטו להפריד כוחות.

הדר קרקו, ליאו בורנשטיין (צילום: יח''צ)
הדר קרקו, ליאו בורנשטיין (צילום: יח''צ)

כזכור, במשך מספר חודשים היחסים בין התאומות עלו על שרטון והיה נראה שכל אחת מהן זקוקה לזמן בנפרד. הדר החליטה שהיא רוצה לעצור את הקריירה המצליחה עם אחותה ולפנות זמן ללימודים. נוי לא קיבלה את ההחלטה ונוצר קרע בין השתיים שרק תרם לבאזז סביב השתיים. לאחר סערה תקשורתית ובלחץ אמצעי התקשורת השתיים השלימו. 

נוי קרקו, לירוי טוסנה (צילום: יח''צ)
נוי קרקו, לירוי טוסנה (צילום: יח''צ)