לא תאמינו מי הולכת להיות כלתו של השחקן עטור התהילה דסטין הופמן (“הבוגר", “קאובוי של חצות" ועוד). ג'ק, בנו של הופמן מאשתו השנייה (אשת העסקים האמריקאית־יהודייה ליסה גטסגן) ושחקן קולנוע מפורסם בזכות עצמו, הציע נישואים לחברתו הישראלית עמית דישון, מה שגורם לקהילה הישראלית בטנפליי, ניו ג'רזי, לצאת מגדרה.

תקציר סיפור האהבה הלוהט: דישון, האקסית של שון סימנוביץ', פגשה את הופמן ג'וניור במהלך לימודיה בניו יורק, והשבוע הוא כרע ברך הוליוודית והציע לה נישואים. כמובן שהיא הסכימה. אפילו הגיסה המיועדת לשעבר, הדוגמנית קורל סימנוביץ', שנשואה לכוכב ברצלונה סרג'י רוברטו, בירכה אותה בפייסבוק.

דסטין הופמן (צילום: רויטרס)
דסטין הופמן (צילום: רויטרס)


סיגל דישון, האם המאושרת, היה כבר מפגש הורים?
“עוד לא הכרנו. הפגישה בקרוב. אנחנו בניו ג׳רזי והם בלוס אנג׳לס. החברים קוראים לו ג׳יי, והוא בן אדם מהמם".

את בעננים?
“ברור. הוא מת על הבת שלי, והיא מעצבת פנים. היא חלק מפרויקט sphere בלאס וגאס. הם הכירו דרך חברים משותפים".

דסטין הופמן (צילום: רויטרס)
דסטין הופמן (צילום: רויטרס)

> ובעולם מקביל: נמרוד ניר שלום והדוגמנית ג׳ואן כריסי נפרדו. בלי שום קשר, היא גם עזבה את הסוכנות של שי אביטל.

כריסי, תרצי לשתף?
“כרגע אני מתמקדת בקריירת הדוגמנות שלי ופתוחה להזדמנויות חדשות. תודה על הדאגה שלך. אני מצפה לצאת לחופשות ולבלות קצת זמן עם המשפחה והחברים בבית שלי בג׳מייקה. לצערי, אני לא יכולה להגיב על שי אביטל ועל נמרוד ניר עכשיו. מקווה שיהיה לך יום נהדר".

נמרוד ניר (צילום: רמי זרנגר)
נמרוד ניר (צילום: רמי זרנגר)

> בזמן שלא ברור אם נחגוג עם המשפחה הגרעינית את ראש השנה ויתר חגי תשרי, ישי ריבו מתכנן טיסה לארצות הברית, לצורך מופע סליחות בהפקת השריף של לוס אנג'לס, משה נוי, שחזר לשיא הפעילות אחרי שנת קורונה.

> וגם העיתונאי אוהד חמו מתכנן מסע הופעות בארצות הברית, תחת הכותרת המחייבת: “בין שלום ומלחמה - ישראל בין איראן לאיחוד האמירויות".

חמו, תפרוץ מלחמה גם אם יהיה סגר?
“עדיין אין לי פרטים. לגבי מלחמות, אינני נביא, יקירתי".

אוהד חמו (צילום: אור גפן, יח''צ)
אוהד חמו (צילום: אור גפן, יח''צ)