הזמר המצליח ושופט "הכוכב הבא", איתי לוי, השיק אמש (שלישי) בביתו שבנס ציונה את שירו "יש לי יום הולדת" שלווה עם קליפ מיוחד. חברת "buyme" השיקה את הקליפ יחד עם נבחרת השגרירים שלה - מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, מעיין אדם, לירן כוהנר, קרן שחם, עידו גרינברג, גיא הוכמן ויובל בן נריה בקונספט של מסיבת יום הולדת שהצליחה מעט להשתבש.

לוי אירח את נבחרת השגרירים לצפייה בקליפ החדש, עם בר קוקטיילים, די ג'יי וכמובן קריוקי עם כל המשתתפים. רגע לפני שהחל בקבלת הפנים לחבריו הסלבס, תפסנו אותו לשיחה צפופה שם סיפר ל-TMI על המתנה הכי מרגשת שקיבל, מה החלק האהוב עליו בבית, מה הפריט הכי יקר שיש לו (רמז, הוא נקנה ב-4000 דולר), מה עם זוגיות חדשה בחייו וכל האמת מאחורי האינטראקציה בין השופטים ב"כוכב הבא". 

איתי לוי, לירן כוהנר, קרן שחם, מעיין אדם, מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, עידו גרינברג (צילום: בר כהן)
איתי לוי, לירן כוהנר, קרן שחם, מעיין אדם, מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, עידו גרינברג (צילום: בר כהן)

"אני מאוד אוהב מתנות. מי שלא אוהב מתנות שקרן", אמר לוי ל-TMI. כשנשאל מה המתנה הכי מרגשת שקיבל, ענה: "זה קטע מצחיק שאני אגיד את זה, אני לא רוצה להגיד את זה על עצמי אבל אני בדרך כלל מאוד מדויק עם עצמי, אני יודע מה אני אוהב. האוטו הראשון שקניתי בחיים שלי, זה היה המתנה הכי גדולה, אני פשוט בכיתי. זה היה לפני בערך חמש שנים, קניתי אוטו פעם ראשונה בחיים, לא היה לי אף פעם רכב".

אתה אוהב לארח?
"אני מאוד אוהב לארח. הבית שלי מאוד פתוח. כל פעם זה במסגרת אחרת, פעם עושים קריוקי, פעם מחזנים גת, שיעור תורה, פעם ארוחה, זה תמיד כיף כזה".

איתי לוי (צילום: בר כהן)
איתי לוי (צילום: בר כהן)

מה החלק האהוב עלייך בבית?
"המקלחת. אני אוהב להתקלח, אני מתקלח שש פעמים ביום. אם עברתי עם הבגד יותר משעה אז אני מתקלח שוב פעם".

והמטבח?
"אני מאוד אוהב לבשל. לא תמיד יש זמן, בקורונה בישלתי המון אבל חזרתי לעבודה ואין לי כזה זמן, אבל המקלחת זה קודש הקודשים של הבית".

אם נחטט לך בחפצים, מה נופתע למצוא?
"מעל ל-350 תחתונים, אני מכור. יש קטע פסיכולוגי כזה שאם תחתון יושב טוב, אז הכל ישב פגז. זה פסיכולוגי, אז מהתחתונים והלאה. אין לי דברים קינקים, בוקסרים ארוכים כמו בגד ים".

איתי לוי (צילום: בר כהן)
איתי לוי (צילום: בר כהן)


מה הפריט הכי יקר שיש לך בבית?
"התמונה של הרבי מילובביץ, היא נמצאת פה על הקיר. אני אגיד גם את המחיר שלה כי לא אכפת לי, כשזה בדברי תורה אני אומר חופשי. היא עלתה לי 4000 דולר. זה קריאת שמע לפי הפנים של הרבי מילובביץ. זה הפריט הכי יקר והכי חשוב לי. זה הברכה, אני כל שנה טס לרב ואני חסיד מאוד גדול של הרבי. אשרינו שזכינו, בכל מקום יש תמונה של הרבי".

מה עם אהבה חדשה?
"הייתה תקופת קורונה, התבצרנו בבתים שנה ומשהו. לא חושב שלמישהו היה זמן לעצמו ברמה האישית. עכשיו ברוך השם הכל בסדר. אני לא רוצה להגיד מחפשים אבל מנסים כל הזמן להביא את הדבר המאוד מאוד מדויק. אנחנו מתבגרים בסופו של יום. מה שרצינו לפני שנתיים, אנחנו לא חושבים היום. מה שאנחנו חושבים היום, לא נחשוב בעוד שלוש שנים. אני לא מבין אנשים שנתקעים, בן אדם לאורך כל החיים היה במערכות יחסים וזה קורה, היה ונגמר, בואו נמשיך. נעבור הלאה, הכל בסדר. אין מה להיתקע".

לירן כוהנר, ליאל אלי, איתי לוי, מאיה ורטהיימר (צילום: בר כהן)
לירן כוהנר, ליאל אלי, איתי לוי, מאיה ורטהיימר (צילום: בר כהן)

דווקא בגלל הקורונה קשה יותר להיות לבד?
"להפך. הלבד התעצם, נהיה יותר כיף פתאום. אני מכיר הרבה אנשים שאומרים 'וואי איזה כיף לי פתאום, פתאום אין לחץ ואין תלות'. קורונה עשתה טוב בסופו של דבר. אבל כן, לא טוב היות האדם לבדו. אני חושב שפרטנרית זה דבר מדהים, במיוחד שהיא מבינה, חכמה, מכילה, אינטליגנטית ואוהבת אותך כאיתי".

התכנית "כוכב הבא" עומדת להסתיים. יש לך פייבוריט?
"איך אני מצטער ש"הכוכב הבא" נגמר, אין לך מושג. כמה שזה היה לי לא פשוט כי עשיתי גם וגם. אני חולה על כל המתמודדים והייתי כל הדרך איתם, אין לי פייבוריט. גם בתכנית אני אומר את כל האמת בפנים, אבל אני מאמין שמי שיגיע לרביעייה הם הכי ראויים שיש, זה בטוח. הרביעייה נפץ".

איתי לוי (צילום: בר כהן)
איתי לוי (צילום: בר כהן)

מתן מייצג את המוזיקה הים תיכונית, אין לך רצון שהוא ינצח?
"הרצון שלי קודם כל שהוא יהיה בפריים טיים וזה דבר מהמם, כי הוא זמר מקסים. יש לו הרבה מה לתת ויש לו הרבה עוד מה ללמוד. זה טוב שיש כמה צבעים, אני מאוד מאמין בזה. גם ים תיכוני, פופ, רוק, R&B. זה חשוב שהמוזיקה המסולסלת לכאורה עם הח' והע', זה תיבול כיפי כזה". 

איך האינטראקציה עם השופטים?
"כיפית לאללה. יש דרמות את יודעת, דרמות כיפיות, אנחנו חברים. כל אחד עושה את מה שהוא אוהב ולפעמים לכל אחד יש יום כזה ויום כזה אז אומרים: 'תרד ממנו אחי זה לא היום שלו'".

איתי לוי (צילום: בר כהן)
איתי לוי (צילום: בר כהן)

מי הכי דיווה?
"שירי, שירי מימון. הגזמת מה? היא מתלוננת שהיא באה מוקדם ובסוף כולם מחכים לה, ככה זה עובד. זאת שירי, כפרעל שירי".

השבוע התבשרנו על מותה של תמר עמר ז"ל. אתה חושב שתוכניות ריאליטי צריכות להסיק מסקנות להמשך מהמקרה?
"היה צר לי לשמוע את זה, זה כאב לי ברמות אבל אני לא חושב שצריך להשליך. בסוף זו במה ראויה, שעוזרת להמון אנשים ונותנת במה להמון כישרונות ומה שקורה אחר כך זה עצוב מאוד. אבל יש הדרכה, אצלנו למשל מדריכים ומדברים איתם, ברגע שבן אדם יצא מהתכנית זה שלו. אין עצוב מזה, עבודה גדולה למוזיקה". 

מעיין אדם (צילום: בר כהן)
מעיין אדם (צילום: בר כהן)

ליאל אלי, לירן כוהנר (צילום: בר כהן)
ליאל אלי, לירן כוהנר (צילום: בר כהן)

מאיה ורטהיימר (צילום: בר כהן)
מאיה ורטהיימר (צילום: בר כהן)

קרן שחם (צילום: בר כהן)
קרן שחם (צילום: בר כהן)