בתחילת השבוע קראתם כאן ב-TMI כי אל רשימת הסלבס בביצה המקומית שנדבקו בקורונה הצטרף גם השדרן האהוב דידי הררי. למרות שהוא רגיל לשדר ברדיו מדי יום ולשאול אחרים שאלות, הבוקר היה זה הוא שעלה לשידור ודיבר בלייב עם גדעון אוקו שתחקר אותו על המחלה.

"ביום רביעי כבר הרגשתי את זה אבל בחמישי קיבלתי את החותמת" סיפר הררי והוסיף "זה לא נעים בכלל, ממש לא נעים, זה חום גבוה מאוד וכאבים בגוף, בכל הגוף, בשרירים ובעצמות, קשה למצוא פוזיציה לשכב".

אתה מצליח לישון בלילה?
"עכשיו כן, בהתחלה פחות, בהתחלה לא כל כך הצלחתי לישון כי אי אפשר היה למצוא פוזיציה מתאימה וגם החום וכאבי הראש שלחצו מאוד. לא נעים, אני אחרי 2 חיסונים שאמור להיות לי יותר קל ממי שלא מחוסן, אז מי שלא מחוסן בהצלחה לו, באמת בהצלחה לו".

מה אתה אומר לישראלים שמסרבים למרות הנתונים?
"אני מאחל להם שלא יחטפו קורונה, אבל אם כן – בהצלחה להם .הם לא יודעים מה מצפה להם, שיהיה להם בהצלחה".

אמנם טסת לחו"ל אבל היית עם מסכה כל הזמן?
"לא הורדתי אותה לרגע, אפילו לשתות הייתי מוריד שותה ומחזיר מדי. אבל לך תדע, מערכת אוורור במטוס. שדה תעופה והמטוסים בעצם הכי נקי כי כל מי שמגיע מגיע אחרי בדיקת קורונה אחרי בדיקות PCR וכל הדברים האחרים. פה נכנסים לתמונה הזייפנים שהם אלה שמטמאים את האוויר שם. כנראה, אני מניח ולא יודע כי אף אחד לא דיבר איתי, מניח שאיפשהו שם בשדות התעופה והמטוסים נדבקתי".

אתה בבידוד מוחלט? לא פוגש את הבנות והנכדים? צריך לטפל בעצמך?
"ברור, הן מביאות לי אוכל משאירות על השער מחוץ לבית ואז הן הולכות ואומרות לי שיש אוכל ואני יוצא ולוקח. זה הקטע המאוד קשה, הניתוק מכולם, מהעולם. זה פשוט, זה קשה. אבל אתה יודע, חייבים נורא להקפיד ולשמור".

היה ברור לך שתמשיך לשדר חולה מהבית?
"כן, כמה ימים ראשונים ממש לא יכולתי לשדר, לא הרגשתי שיש לי מספיק אוויר לשדר, הרגשתי די חלש ואתמול הרגשתי שאני יכול לעשות את זה, כנראה יש משהו במיקרופון שאיך שאני פותח אותו זה כמו סוללה הוא מטעין אותי ויש לי כוחות. כיף לי".

כיף לנו שאתה איתנו גם מהבית מהבידוד. מרגע שהבנת שאתה חולה, משרד הבריאות היה בקשר?
"לא, האמת שלא. שום דבר. אין תקשורת. היחידים שבאמת יצרו איתי קשר בימים האחרונים זה ממכבי, הרופאה המחוזית שדיברתי איתה הייתה מאוד אדיבה והסבירה לי 5 ימים אחרי מה אמור לקרות, מה התהליך, מה אני אמור לעשות... עד אז לא ידעתי, שאלו אותי אתה לא אמור לעשות בדיקה לקראת סוף הבידוד? אמרתי אני לא יודע, האם אני מקבל אישור או לא, מישהו בודק ושואל אם יצאתי מהבית או לא? על פניו בן אדם לא אחראי יכול היה להסתובב, מרגיש יותר טוב ואני אקפוץ להביא קפה שטויות. אף אחד לא עקב ולא ראה ולא כלום".

אתה נשמע טוב שזה מעודד
"אני מרגיש יותר טוב, ואני רוצה באופטימיות זהירה להגיד שזה מאחוריי, שבוע כבר. אין לך מושג כמה אני רוצה כבר לחזור לעבודה, יום ראשון בעזרת השם שהכול יהיה בסדר ביום ראשון אני מגיע עם מסכה עדיין".

עריכה: עופרי גליכמן