מירי רגב ממשיכה לספר בכל ראיון ותחת כל עץ רענן ששלום שמחון הציע לה בזמנו, בשם אהוד ברק, להצטרף למפלגת העבודה, אך היא דחתה את ההצעה.
שלום לשר והח"כ לשעבר שלום שמחון, הרגשת דחוי?
"מעולם לא הצעתי למירי רגב להצטרף למפלגת העבודה. את מירי אני מכיר הרבה שנים עת עסקנו בחינוך במושבי התענכים בראשית שנות ה־80. בתקופה המדוברת ניסיתי לסייע בידה לפקד על גלי צה"ל. מירי החליטה בסופו של דבר ללכת לפוליטיקה ולליכוד".
אהוד ברק, אז אתה יזמת את ההצעה לצרף את רגב למפלגת העבודה?
ממשרדו של ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר נמסר: "ברק לא דיבר מעולם עם אף קצין בשירות פעיל על עתידו הפוליטי. לגבי יתר חלקי הידיעה, אין בכוונת ברק להתייחס".
רגב לא מסרה תגובה.

אהוד ברק (צילום: יוסי אלוני)
אהוד ברק (צילום: יוסי אלוני)

>אתר אינטרנט אלמוני אך סנסציוני (שכתובתו שמורה בכספת השמורה ביותר של ליאורה) פרסם בימים האחרונים חופן שערוריות במילים בוטות ביותר שאפילו ליאורה מתקשה להעלות על דל שפתיה, שלא לדבר על הכתב. בין השאר סופר שם על יחסי מין סוערים, בליווי עזרים טקטיים, בין כמה מכוכבי הפרשיות האחרונות שהסעירו את המדינה. ביום שני השבוע האתר נחסם והורד מהרשת, אך לאחר מכן חזר (מעט מצונזר ומעודן יותר).

>אל מרכז "נא לגעת" בנמל יפו הגיעו שני כוכבי ה־NBA בדימוס, וולטר מקארתי ואלוף אירופה לשעבר טוני דלק. השניים התלוו למיזם קייטנת הכדורסל של תמיר גודמן - לעד "ג'ורדן היהודי", כדי להשתתף בסדנה מקורית של שפת סימנים שנערכה במקום, וזכו להדרכה צמודה מהמנכ"ל, אורן יצחקי.