בלי קשר לבלגן הבלתי נגמר בנתב"ג מאז התפרצות הקורונה, ליאורה הצטערה השנה לשמוע כי האווירון אלון מזרחי, מלך השערים בכל הזמנים של הליגה הראשונה בישראל, נחת נחיתת אונס. מזרחי ואשתו ורד, שלהם שלושה ילדים, נפרדו אחרי 28 שנים. מזרחי כיכב בקבוצות ליגת־העל השונות בשנות ה־90 - בני יהודה, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב וכמובן גם בנבחרת ישראל.

הוא זכה לכינוי "האווירון" בשל מטסי הניצחון שלו אחרי הבקעת כל שער, מה שהפך לסמל המסחרי שלו. תהילת עולם הביאו לו גם כמה ציטוטים בלתי נשכחים שיוחסו לו, כמו: "אני רוצה לשחק באירופה או בספרד"; "אמרתי את זה גם בתקשורת וגם בטלוויזיה"; "תביאו לפה את מישל פייפר - שחקנית גדולה, פצצה והכל, אבל אני לא נמשך אליה, לא בא לי להיכנס איתה למיטה"; "אני כמו נפוליאון. נולדתי בשביל לכבוש"; ו"אין לי מה להוכיח, והוכחתי את זה היום על המגרש".
מרחבת ה־16 עבר מזרחי לככב בטלוויזיה בתוכנית הבלתי נשכחת (ואולי כן) "בסלון עם האווירון" יחד עם אשתו (עכשיו לשעבר) ורד. אחר כך כיכב בטלנובלה "האלופה" בתור מאמן קבוצת הכדורגל "הכח ירושלים", ובהמשך גם בסדרה "דני הוליווד", בתור תורם כליה אנונימי. היום הוא משמש כפרשן בערוץ הספורט, בעיקר במשחקי הליגה הלאומית.
מזרחי, קודם ויתרת על מישל פייפר, ועכשיו על ורד. מה קרה?
"זה כבר מאחורינו. מאחל לאמא של הילדים שלי המון בהצלחה בעתיד וראש השנה שמח ומוצלח".

אלון מזרחי, ורד מזרחי (צילום: אינסטגרם)
אלון מזרחי, ורד מזרחי (צילום: אינסטגרם)

האתר של מנחם שיזף
החברות היא אחד הערכים החשובים בעיניה היפות של ליאורה. לכן היא התרגשה השנה במיוחד מהמיזם של אמנון רבי, הבעלים של חברת ההפקות המצליחה, "קסטינה", שלא שכח את חברו הטוב, מנחם שיזף ז״ל שנפטר לפני עשר שנים. שיזף היה אחד האנשים המפורסמים במדינה, עיתונאי, אקטיביסט, בעל טור, איש יחסי ציבור מצליח ומראשי קהילת הלהט"ב. רבי, בסיוע החברים המשותפים ב"קסטינה", הקים אתר הנצחה וירטואלי שמוקדש לשיזף ובו מופיעים 120 טקסטים אישיים של חברות וחברים קרובים של שיזף וגם קטעי וידיאו נדירים. ובמילותיו המרגשות של רבי: ״אתם מוזמנים לבקר, להגיב ולעדכן את כל מי שהכיר את שיזף. כי רעות שכזאת לעולם לא תיתן את לבנו לשכוח״.