כוכבת הילדים שירן סנדל תשלם פיצוי של 80 אלף שקל למוליך כלבים, שכלפיו טענה בחשבון האינסטגרם שלה אי־שם בשנת 2016, שנהג לכאורה באלימות כלפי אחד מהכלבים שלה. לפרסום צורפה גם תמונתו של מוליך הכלבים, שצולמה על ידי סנדל. עו"ד גיא אופיר, שייצג את התובע: "התנהגותה של סנדל זכתה לביקורת נוקבת על ידי שתי ערכאות שיפוטיות. בשל התנהלותה, חוב ההוצאה לפועל כבר צמח מ־60 אלף שקל ל־80 אלף, ועיקולים הוטלו ויוטלו על נכסיה לרבות דף האינסטגרם שלה. מי שמחזיק בעמוד אינסטגרם של 300 אלף עוקבים צריך להיזהר היטב לפני שמבצע פרסום פוגעני ולבדוק את העובדות".

סנדל מצדה, הגיבה בזמנו לליאורה: "אם את רוצה, את יכולה לכתוב שאני מתכוונת לרדת מן הארץ".


סנדל, שנה טובה. סנדלו אותך? שילמת? ירדת מהעץ? ירדת מהארץ?
"ירדתי מהארץ? למה? כי עשיתי משהו שאני מאמינה בו? ממש לא. להפך, העורך דין שלו יצא לציד מכשפות והכפיש את שמי ולכן אנחנו תובעות בחזרה".

שירן סנדל (צילום: יח''צ)
שירן סנדל (צילום: יח''צ)

הצעקות של גל ארז
המבקרים בבניין המועצה בעיירה הפסטורלית כפר שמריהו הופתעו לשמוע בוקר אחד צעקות רמות, איומים להפוך שולחן ואלימות מילולית כלפי אחד מפקידי המועצה ההמומים. עד מהרה התברר כי מקור הרעש הוא כוכב "הישרדות" גל ארז, שרכש עם רעייתו הקוסמטיקאית וכוכבת הריאליטי בדימוס, נעמה קיסרי, בית ביישוב. כנראה שאחד המהלכים הבירוקרטיים לא התנהל לפי רצונותיו של ארז. ביישוב הסולידי, שלא מורגל לדיירי הניו מאני שחושבים שהכל צריך להתנהל על פי מצבי הרוח שלהם, נדהמו מהתקרית שזעזעה את צמרות העצים בכפר השקט.

ליאורה שאלה את ארז אם מדובר במצוקת דיור ונענתה: "אני לא מתעסק בחיים האישיים שלי עם אף אחד".

סרג' קרשיא, ראש מועצת כפר שמריהו, העדיף שלא להגיב.

גל ארז, נעמה קסרי (צילום: אור גפן)
גל ארז, נעמה קסרי (צילום: אור גפן)