החיים הרומנטיים של יוצאת העונה הקודמת של "האח הגדול" לינור סביניק ממשיכים לעניין את הציבור, ואחרי שפרצה לחייכם על המסך בסיפור אהבה לא מוסבר עם רמי ורד שהתנפץ לרסיסים עם יציאתם מהבית היא המשיכה לספק כותרות עם רמיזות על רומנים שונים. בין היתר, לא מעט שמועות נפוצו על קשר רומנטי בין סביניק ובן רוזן, בנה של זהבה בן, שזכתה בעונה הקודמת.

השניים הרבו להיראות ולבלות יחד מאז שיצאה סביניק מבית "האח הגדול", מה שהוביל לשמועות על קשר רומנטי בין השניים, אלא שסביניק לאורך כל הדרך מיהרה להכחיש וטענה כי מדובר בחברות טובה. כעת, מחליטה סביניק לשים סוף לשמועות ולהודות כי יש בין השניים משיכה אלא שפער הגילאים לא מאפשר לקשר להפוך למערכת יחסים רצינית. 

בן רוזן, לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן רוזן, לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי שהעלתה אמש יוצאת האח הגדול אמרה "אני לא אשקר לכם, ביני לבין בן יש משיכה, זה עבר לנו בראש להיות זוג לא פעם ולא פעמיים, גם לי וגם לו. אבל בן צעיר ממני בארבע שנים, למרות שאני בעד פער גילים במערכת יחסים, פה זה נראה לי קצת לא מתאים".

על האח של שר פיטנס, שגם עימו נראתה סביניק יחד, אמרה "יצאנו לדייט אבל מהר מאד הבנו שזה לא יתפתח ולא יתקדם כי אין התאמה, נשארנו ידידים טובים". עוד התייחסה לקצר בינה לבין קארין עליה ואמרה "שתינו הרגשנו חוסר פידבק אחת מהשנייה, נחמדות כי צריך, והיו אנשים טובים בדרך שאמרו לי דברים שהטריפו לי את הקופסא. אבל אני אוהבת אותה ואפשר לאהוב גם מרחוק".

לינור סביניק, בן רוזן (צילום: אור גפן)
לינור סביניק, בן רוזן (צילום: אור גפן)