שבועיים בדיוק אחרי שיצא כמנצח העונה האחרונה של "האח הגדול" באירוע גמר נוצץ, אורן חזן כבר הספיק לחזור לחיים הרגילים שלו, לצד אשתו רינת והבנות ואחרי שנהנה מימים ללא תיעוד תקשורתי הוא הגיע לאולפני 103 כדי להשתתף בתוכנית הרדיו של TMI בראיון מנצח, זמן קצר אחרי שההורים שלו ישבו באותו כיסא בזמן שהוא היה בבית הסגור.

אורן חזן, זוכה האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אורן חזן, זוכה האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אתה יודע שאמא שלך הייתה פה לפני שבועיים?
"לא ידעתי. זה שאמא שלי הייתה פה זה מדהים. מה עושים בשביל בן".

איך אתה מרגיש?
"אני עדיין מתאקלם חודשיים אחרי הזכייה. האמת שיצאנו ישר לבלגן. בערב של הגמר עינת אשתי נדבקה בקורונה. נדבקה בגמר. היינו בבידוד אחרי הזכייה. היינו סגורים בבית עם הילדים. נבדקתי כבר איזה שש פעמים מאז שיצאתי מהבית. אני בקבוצת סיכון אז אני צריך לשמור על עצמי". 

אפשר לחזור לחיים הפוליטיים?
"אני יכול לומר לך שכן, כל העולם הוא דור אחר, זה דור שאם אתה לא מדבר איתו אתה לא קיים, אני רוצה שיידעו מי שלחי הציבור שלהם, ואחד מהם זה אני. אני לא הלכתי לאח הגדול בגלל הפוליטיקה רצתי שיכירו אותי. אשתי אמרה לי אם אתה תשקיע 20 שעות עבודה כל יום, אתה תביא ארגזים הביתה. ובמקום זה אתה עושה הכל בחינם. אני אגלה סוד, יש חודשים שאנחנו עושים את הסכומים האלה (100 אלף שקל). כח"כ מרוויחים 19 אלף שקל. 

אני רוצה לומר משהו על אשתי, אם לא היה לי אותה אני לא הייתי אני. היא רואה את האנשים שאוהבים אותי וכואב לה על העוול שעשו לי שקראו לי ליצן ובריון שכונתי נכון שהעלבתי אנשים, אבל הרבה פעמיים שהאשימו אותי בכל השיח המתעלם בכנסת. הציבור מתגעגע לנבחרי ציבור שמסתכלים להם בעיניים". 
כשאתה חוזר הביתה ורואה שקוראים לך ליצן איך זה מרגיש?
"זה כואב, הרגשתי שאני בתאום. מסתכל למעלה ומחפש את האור".

ידעת שתזכה?
"ממש לא. לא האמנתי שאגיע לגמר. אבל בסוף קיבלתי 80 אחוז מההצבעות. אני לא יכול לגלות מי אבל אמר לי מישהו בהפקה שלושה שבועות לפני הגמר הבנו שאתה הזוכה". 

אורן חזן ורינת (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
אורן חזן ורינת (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

פרשת השניצלים פרובוקציה?
"דיברתי עם טיטי והיא מספרת לי, ראינו את הפרק ואתה כבר אמרת כשהיית בחדר שיש ריח מסריח והיא סיפרה לנו שאתה אמרת לה. כולנו לא הבנו למה יש ריח של דג מסריח". 

טוענים שהורידו הרבה דברים במסך שעשית כדי לשמור עליך?
"שקר וכזב. וצר לי על האנשים האלה. אם אנשים מספרים לכם שהראו מה שהראו לכם. אין דייר בבית האח ואמר לי שהזהירו אותי ממך, יש לך שם רע. אתה איש מסוכן. הבעיה הייתה שהזהירו אותי שצריך לתת לך הזדמנות ופה הם טעו. אבל אם אמרתם את זה אז באמת תתנו הזדמנות".

האם אתה רוצה להתנצל בפני מישהו לפני יום כיפור?
"לפני שטיטי עזבה היה לי ריב מאוד גדול איתה ודיברתי אליה טיפה לא יפה אמרתי לה שהיא אישה מקולקלת. הייתי מאוד קרוב אליה והיא התחילה להטיח בי דברים קשים. גם רגע לפני שהיא יצאה מהבית. היא היחידה שירד לי דמעות שהיא עזבה את הבית. הרגשתי רע, שיצאתי מאזור הנוחות שלי ודיברתי אליה ממש לא יפה". 

האם אתה מרגיש שאתה צריך להתנצל בפני מירי?
"לא. על מה?"

האם אתה בקשר עם שפיצי?
"אתמול הייתי בקונדיטוריה שלה"

מה אתה עם הכסף?
"חלק מהכסף שנקבל נתרום. נעשה הכנסת ספר תורה, נשקיע באישה".

טיטי איינהו ואורן חזן (צילום: מיכה לובטון)
טיטי איינהו ואורן חזן (צילום: מיכה לובטון)