מנחת "האח הגדול" והדוגמנית לירון ויצמן, הודיעה הערב (שבת) באופן דרמטי על הפסקת פעילות מהמסך בעקבות בעיה רפואית: "נפלתי חזק, כשאתם מרגישים שהמנוע שלכם הלך, והגוף מסמן לעצור, אל תתעלמו".

את הפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות, פתחה במילותיה: "בעשרים השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עלי, ושאני גם נהנת להתגאות בו תמיד, זה שאני הארד וורקרית, לא מפחדת מעבודה קשה, אפילו וורקוהולית".

הפוסט של לירון ויצמן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
הפוסט של לירון ויצמן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

"לכן, גם כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא היססתי והרגעתי אותם ... זה הזמן שלי, זה הזמן להכות על הברזל, ועוד דברים שאני רגילה במשך שנים להגיד לעצמי ולשמוע מהסביבה /ניסיתי להספיק ולדחוס ולצאת ולבלות ולהיות ולהספיק. ואז זה קרה. נפצעתי. עוד לא נפשית אבל בהחלט פיזית", סיפרה.

"כולם אמרו שאני חייבת לנוח. אבל עכשיו?! לנוח?! הרכבת כבר יצאה. אי אפשר לעצור", כתבה. "כך נכנסתי לחודשיים וחצי המסחררים והמאתגרים של חיי. עבדתי, חייכתי, התלבשתי, מדדתי, צחקתי, נסעתי, עברתי לסניקרס, וכשאף אחד לא ראה בלעתי משככי כאבים וכשהם כבר לא עזרו אז קצת יותר חזקים, שרק לא ירגישו. ובלילה בכיתי לסמיצ׳י ואמרתי לעצמי שבספטמבר הכל ייגמר".

בסיום הפוסט, היא שיתפה: "לא הבנתי אז שבספטמבר הכל רק יתחיל, השיקום שלי, וההצלה שלי מעצמי. אני עוד לא בשלב הסיכומים והמסקנות כי אני ממש עוד בלב האירוע". היא סיכמה את דבריה בטיפ לעוקביה: "תהיו טובים לעצמכם".