עינת הראל, מי שזכתה בעבר לכינוי "המאדאם של תל אביב" והורשעה בעסקת טיעון בהפעלת שירותי זנות, ממשיכה במסע החזרה בתשובה שלה ופתחה את השנה בהשתטחות על קברו של הרבי נחמן מאומן.

הראל, מזל טוב.
"אני אדם פרטי ואני לא מתראיינת לאף אחד. אני לא מבינה מה את מחפשת".

בכל זאת, חזרת בתשובה.
"אני מבקשת לכבד את הפרטיות שלי. מה שאני מפרסמת בפייסבוק זה ענייני. החזרה בתשובה שלי היא שגרמה לי לעזוב את הכל ולא משטרת ישראל, להבדיל מהאחרים. יצאתי לחיים אחרים".

בואי תדברי על התקופה של אחרי הכלא.
"לא מעוניינת, לא רוצה לדבר. למה אני אמורה לספר משהו על הכלא? שילמתי את חובי, אני חיה את חיי עם משפחתי רחוק מאור הזרקורים וככה אני רוצה לחיות".

> השף יוסי שטרית, ממסעדת "דוד ויוסף", מנסה את מזלו בתחום נוסף - תיווך.

שטרית, תן מתכון לדירה מוצלחת.
"לא עזבתי את המסעדה וגם לא את שאר עסקיי. הם שלי וברשותי, אך אני לא כל כך פעיל בהם. התחלתי לעסוק בנוסף ביזמות ונדל״ן, כדרך חדשה לחיי. רוויתי מעולם המסעדנות ואנצל את כישוריי לדרכי החדשה".

יוסי שטרית (צילום: אור גפן)
יוסי שטרית (צילום: אור גפן)

 
> ישראל (לעד צמד רעים) ומרגלית גוטסדינר חגגו ברית לנכד ארי בצל הקורונה. רועי ורעות, הורי הרך הנימול, ביקשו לשלם לד"ר ג'קסון מהמחלקה הנוירוכירורגית בבילינסון, שהביא את ארי בבריתו של אברהם אבינו. אבל המוהל תרם את הכסף לארגון עזר מציון.

> ארץ זבת חלב דבש? לא ממש. שמוליק בילו, אחד מחברי הלהקה המיתולוגית שזכתה באירוויזיון עם השיר "הללויה", טוען להפרת זכויות יוצרים של חברת הדלק Ten. בילו, מפיק מוזיקלי ידוע ומוערך, שלח לחברת הדלק באמצעות עורך דינו מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים. לדבריו, בשנת 2010 הוא יצר, הלחין והפיק עבר החברה תשדיר מסחרי, שבו השתמשה החברה עד שנת 2016. בשנת 2019, הוא טוען, חזרה Ten לבצע שימוש מסחרי בתשדיר בלי לשלם לו תמלוגים כנדרש.

בילו, Ten לא נותנים?
עו"ד סער גרשוני, בשמו של בילו: "מצער שחברת Ten מעדיפה להתכחש לסיכומים, להפר הסכם רישיון וזכויות יוצרים ומבצעים של אומן אשר יצר, הלחין, הפיק וביצע עבורם יצירה. התוצאה היא שכעת הם ייאלצו לשלם סכום גבוה יותר עקב הפרת זכויות היוצרים".

עו"ד שוקי אליוביץ', בא כוחה של חברת Ten, את המנגינה הזו אפשר להפסיק?
“Ten דוחה את כל טענות בילו, הנטולות בסיס עובדתי ומשפטי. החברה לא התקשרה עם בילו וכלל אינה מכירה אותו. החברה התקשרה בשעתו עם משרד פרסום בשם גורני אינטראקטיב, אשר לבקשתה ערך עבורה זמריר. החברה רכשה בתום לב ובתמורה מלאה את כל הזכויות בזמריר ממשרד הפרסום. לבילו לא היו ואין כל זכויות בזמריר. החברה לא עושה כל שימוש בזמריר, המולחן בסגנון ישן שאבד עליו הכלח. בילו הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות וזה דחה את כל טענותיו אחר שהבהיר לו כי אין לו כל זכות תביעה נגד החברה. לאחר מכן, החברה פנתה לבית המשפט בבקשה לחייב את בילו בהוצאות משפט בגין הליך הסרק שניהל נגדה. החברה דוחה את כל טענות בילו ומאחלת לבילו הצלחה וגמר חתימה טובה".

הללויה, אירווזיון 1979, גלי עטרי ולהקת חלב ודבש (צילום: לע''מ)
הללויה, אירווזיון 1979, גלי עטרי ולהקת חלב ודבש (צילום: לע''מ)