המדליסט האולימפי ומאמן הג'ודו, אריק זאבי, מנצל את תנופת המדליות של אולימפיאדת טוקיו בענף ומוציא ספר ילדים, "נועה הלוחמת הקטנה". העלילה מספרת על בתו, שהייתה רזה ונמוכה יחסית לבני גילה, אבל אחרי הדרבון מהאבא בסיפורים לפני השינה, היא גילתה את רזי ההצלחה. לבת האמיתית, אגב, קוראים עומר.

זאבי, בהצלחה. הספר הבא יהיה על התעמלות אומנותית כמחווה ללינוי אשרם?
"נתתי לעומר נשיקת לילה טוב, פתחתי את המחשב והתחלתי לכתוב. תוך כדי כתיבה החלטתי שבעזרת סיפור המסגרת הזה אוכל לגעת בצורה נעימה בכל מיני קשיים ואתגרים שילדים חווים בעולם הספורט, מתוך הבנה שאת אותם אתגרים וקשיים הם גם חווים ויחוו מחוץ לעולם הספורט. זהו ספר ראשון בסדרת ספרים שנקראת 'הכיתה האולימפית', שבה בכל פעם ניגע בהתמודדויות אחרות דרך ענף ספורט אחר ועם גיבור או גיבורה אחרים שאולי אפילו יפגשו בהמשך הדרך".

ספרו של אריק זאבי (צילום: הוצאת כנרת)
ספרו של אריק זאבי (צילום: הוצאת כנרת)

> התפוח לא נפל רחוק מהעץ, אבל בערוגה קצת אחרת. עו"ד צבי לידסקי ז"ל היה ידוע במוחו המשפטי המבריק. עכשיו מוביל בנו, עופר, סטארט־אפ חדש ומבטיח, "מוח מצוין": תוכנות חדשניות המאפשרות לטפל בהפרעות קשב וריכוז. כרגע הפרויקט עובר ניסוי מעשי מוצלח בבית ספר ברמלה ובמקומות נוספים בארץ, ובקרוב יתרחב גם למקומות נוספים בארץ ובעולם. ליאורה כבר מתנדבת להיות נסיינית.

> הספר שחשף את עינת שרוף ואחרות כפי שלא הכרנו, מככב בארצות הברית. לאחר שקצר שבחים בישראל, ספרה של ד"ר יעל יצחקי "מצליחה בדרכה" - באנגלית "ON HER TERMS", טיפס לפסגת רשימת רבי־המכר בקטגוריה הנשית של אמזון ארצות הברית. יצחקי, מנכ"לית ומייסדת עמותת "נטע - המרכז לפיתוח קריירה", מציגה בספר נשים המתארות את סיפור חייהן כמודל נשי להצלחה.

עינת שרוף, יעל יצחקי (צילום: פרטי)
עינת שרוף, יעל יצחקי (צילום: פרטי)

> שאולה ימיני, אחותו של קובי אלכסנדר, הקימה יחד עם בתה, נועה ימיני־אריאס, עסק למכירת תחתונים שנקרא "בלומרים אינטימיים". האם הייתה יזמית טכנולוגית ועברה מתוכנה לתוכנה, עד שהגיעה בסערה לעולם התחתון.

ימיני, תשלחי צילום למען הקוראות.
"את הכל אפשר למצוא באתר של המותג. הקונספט הוא שילוב של נוחות כיסוי מלאה עם מראה מסוגנן".

מה שלום קובי, אחרי מה שהוא עבר?
"מצוין".

קובי אלכסנדר (מימין) (צילום: רויטרס)
קובי אלכסנדר (מימין) (צילום: רויטרס)