לסיום, קטיושה קטנה מליאורה: בערב יום הכיפורים האחרון שבא עלינו לשלום תהתה ליאורה בפייסבוק אם שירותי ה־VOD של יס יושבתו גם הם ביום הכיפורים, וחטפה ריקושט מהחוזרת בתשובה והרקדנית לשעבר ברי סימון, שקפצה ראש לשורות הדת בשנת 2004: "מסכנה. נו באמת, אפילו יום אחד בשנה את לא מסוגלת לשמור? רחמי שמיים. כמה אפשר לקבל בלי לתת".

ליאורה, שתהתה אם סימון היא האדם שראוי להטיף לה מוסר, החליטה לברר את משמעות המושג "מסכנות" מול הצדקת שהתפרסמה בשנות ה־80 בזכות נענועיה ומאוחר יותר בעקבות כמות הבעלים שהחליפה במהלך חייה.

סימון כמובן התנדבה להסביר: "מסכן מי שלא מוקיר ומכיר ביהדותו בגאווה בכל חגיה וסממניה. לא ניסיתי לפגוע בך באופן אישי, כאב לי על עוד יהודי שלא הולך בדרך שהקדוש ברוך הוא ציווה אותנו. מה, המצאתי את התורה? או שהיא שלי ושלך שווה בשווה? לא ציפיתי שתפגעי בי אישית ובעבר שלי, אבל את אף פעם לא ידעת לפרגן, אפילו כשעשו עליי כתבה גדולה בעיתון של זיכרון יעקב כעסת על העורך".

זה לא קרה מעולם, אבל הנה, קיבלת את זכות התגובה.
“אני לא נגדך באופן אישי בכלל, בקושי מכירה אותך". 

ברי סימון (צילום: מקס ילינסון)
ברי סימון (צילום: מקס ילינסון)

> הזמר שאול צירלין, שהמתין כחמש שנים להשתלת כליה, עבר את הניתוח המיוחל.

שאול, איך אתה מרגיש אחרי הניתוח?
"עבר יפה וטוב. כואב כמובן. ומקבל את צו הגורל וכל התרופות. מרגיש שחוזר לחיים. אט־אט. ומקווה שילך מהר".

שאול צירלין (צילום: הרצליה הופמן, יח''צ)
שאול צירלין (צילום: הרצליה הופמן, יח''צ)

> ב"טוסקנה", לא באיטליה אלא בבית הקפה בהרצליה הירוקה, נצפה אבנר נתניהו, אחיו של יורש העצר לשעבר, יושב להנאתו יחף ובמכנסיים קצרים עם אורח מבוגר שליאורה לא זיהתה.

אבנר נתניהו (צילום: באדיבות כאן 11)
אבנר נתניהו (צילום: באדיבות כאן 11)