עוד פרשה שקצת נשכחה בלהט הקורונה והחגים היא התביעה של העוזרת האישית לשעבר של מרב מיכאלי, ד״ר ש', נגד מעסיקתה לשעבר, בסך 320 אלף שקל. הטענות: התעמרות בעבודה (בכנסת).
עו"ד אופיר שמשון, בא כוחה של ד"ר ש', הגלימה שלך.
“לאחר פרסום הסיפור פנו אליי מספר עובדות של מיכאלי אשר הביעו נכונות להעיד וחשפו בפניי דפוס התעמרות זהה. מיכאלי טוענת שמשום שלתובעת נגרמו נזקים נפשיים, אז בית הדין האזורי לעבודה אינו מוסמך לברר את הטענות. מצער שדווקא מיכאלי ׳הפמיניסטית׳ נוקטת בטקטיקה של האשמת הקורבן".
עו"ד תמר וינטר, המייצגת את השרה מיכאלי, עכשיו תורך.
״במקביל להגשת כתב הגנה מטעמה, הגישה השרה מיכאלי בקשה לסילוק עילות על הסף ובקשה למחיקת טענות מכפישות מכתב התביעה. בקשה לסילוק עילות על הסף הוגשה גם על ידי הכנסת. בא כוח התובעת פנה אלינו בבקשה לגילוי מסמכים, במסגרתה התבקשו מאות מסמכים, מרביתם אינם רלבנטיים או נמצאים ברשותה של השרה מיכאלי, ומהווים ראיה ניצחת להיות התביעה תביעת הטרדה, שכל מטרתה פגיעה בשמה הטוב של השרה מיכאלי ופגיעה בפרטיותם של צדדים זרים להליך".

מרב מיכאלי  (צילום: רמי זרנגר)
מרב מיכאלי (צילום: רמי זרנגר)

>מיכאל אילוז, מנכ"ל חברת טבע נאות, חתם בימים אלו על הסכם עם אירמה אורנשטיין, מייסדת נובה מילאן מקוסטה ריקה, לביצוע מיזם ראשון מסוגו בעולם - ייצור סנדלים ונעליים מ"עור" צמח האננס בטכנולוגיה ירוקה.

>רונה לי שמעון נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של קבוצת חמת. בימים אלה משחקת  שמעון בהצגה “החיים הם קברט" בתיאטרון הקאמרי. עוד בתכנון: להשתתף בפסטיגל בחנוכה ולטוס לצילומי העונה הרביעית של “פאודה".

רונה לי שמעון (צילום: רפי דלויה)
רונה לי שמעון (צילום: רפי דלויה)

>התזמורת הסימפונית ירושלים, תחת שרביטו של מאסטרו דימה יבלונסקי, הייתה לתזמורת הישראלית הראשונה שהופיעה אי־פעם על אדמת דובאי. התזמורת קיימה שלושה קונצרטים רצופים ב"קוקה קולה ארנה" במסגרת פסטיבל InClassica הבינלאומי, שציין שנה להסכמי אברהם. היו ונהנו: יותר מ־6,000 צופים תושבי האמירות.
עופר אמסלם, מנכ"ל התזמורת, צלילי השלום?
“זה היה מרגש במיוחד. לראות את הקהל עומד על רגליו ומוחא כפיים לתזמורת דקות ארוכות. ההזמנות למופעים נוספים כבר זורמות".

>התאומות נוי והדר קרקו שוב ביחד - ובגדול. משרד הפרסום “ציבלין תקשורת צעירים" איחד את השתיים לקמפיין ענק בעלות של כ־2 מיליון שקל לטובת רשת האיפור והטיפוח הבינלאומית WOW London. 

נוי והדר קרקו (צילום: יחצ WOW London  )
נוי והדר קרקו (צילום: יחצ WOW London )

>מי שנתקל בחמישי האחרון בכוכבת הרשת הלן הוד וראה אותה מבצעת ברחובות תל אביב פעילות ספורטיבית מאומצת, כנראה שעבר במקרה ליד סט הצילומים לקמפיין הדיגיטלי שצילמה הוד עבור האתר של בית האופנה GOLBARY, שבמסגרתו תחשוף לראשונה את קטגוריית בגדי הספורט והפנאי של המותג. במהלך הצילומים הפתיע אותה בעלה, הזמר רגב הוד.