לפני חמישה ימים הפך הזמר אייל גולן לאבא לחמישה, כשהביא לעולם יחד עם אשתו דניאל גרינברג את בנם הראשון והמשותף, אח לבתם המשותפת הבכורה מיאל, ואח ליאן גולן מהזוגיות עם רוסלנה רודינה, ולליאם ואלין ילדיו מגרושתו אילנית לוי. למרות שהזמר המסלסל עסוק בלהיות אבא במשרה מלאה לחמישה ילדים שונים משלוש אימהות שונות, כשבמקביל הוא מנהל קריירה מוזיקלית ענפה, עדיין יש לו זמן פנוי לסגור חשבונות עם צ'ילבות מהתעשייה. 

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לפני שנתיים הסיר הזמר עוקב מלא מעט ממקורביו ביניהם גם חברתו הטובה אופירה אסייג, מה שהוביל לסכסוך הכי מתוקשר בתעשייה והשניים הפכו לצ'ילבות ידועות בביצה. לאחר מכן הסיר גולן עוקב לזמר ומי שהיה בן טיפוחיו איתי לוי שעזב את "ליאם הפקות", החברה בבעלות גולן ויצא לדרך עצמאית משלו. אלא שגם הזמרת נסרין קדרי יצאה לדרך עצמאית משלה כשעזבה את הסוכנות של גולן, ולמרות זאת בחר הזמר להמשיך לעקוב אחריה ברשתות חודשים אחרי שעזבה. 

אבל לא עוד. בשבועות האחרונים, רגע לפני שהגיח בנו הטרי לעולם, דאג הזמר להסיר עוקב לנסרין קדרי - ואתם כבר יודעים מה הצעד הזה אומר. קדרי מצידה בחרה להמשיך לעקוב אחרי מלך הזמר המזרחי ובין האנשים אחריהם היא עוקבת נמנה גם מי ש"קרא לה" וגילה אותה. 

 מ״ליאם הפקות״ נמסר בתגובה: "לא נתייחס לידיעה"

כבר לא חברים. אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)
כבר לא חברים. אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)