אם יש משהו שכולם מדברים עליו עכשיו זו הסדרה הדרום קוריאנית "משחק הדיונון" שמשודרת בנטפליקס והגיעה למקום הראשון ברשימות הצפייה ברחבי העולם. אז אם עדיין לא צפיתם אז כדאי מאוד שתעשו את זה, רק ב-TMI חייבים להזהיר, זו לא סדרה לבעלי לב חלש.

הלהיט החדש של נטפליקס עוקבת אחרי סונג ג'יו-הון (לי יונג-ג'ה) וקבוצה נוספת של אנשים שהסתבכו כלכלית ולוקחים חלק במשחק ילדים שמי שמפסיד בו מוצא להורג. המטרה כמובן היא כסף, או יותר נכון כמה מיליארדים של המטבע הקוריאני, שאם נשווה אותו לדולר, מדובר ב-38 מיליון דולרים. 

השחקנים הפכו בן רגע לכוכבים מפורסמים ברחבי העולם וב-TMI החליטו לבדוק מי הם ולתת לכם כמה עובדות ממש מעניינות שבטוח לא ידעתם עליהם. 

לי יונג-ג'ה (סונג ג'יו-הון)

השחקן הראשי בן ה-48 החל את דרכו בתעשיית הבידור של דרום קוריאה כדוגמן. בשנת 1999 זכה בפרס השחקן הטוב ביותר להשתתפותו בסרט "עיר השמש העולה". בשנים האחרונות הוא ידוע דווקא בתור מסעדן ובעלים של מסעדה איטלקית באחד מאזורי המסחר והתיירות של סיאול. לא רק זה, הוא גם למד עיצוב פנים ומעצב את המסעדות אותן הוא מנהל.


יונג הו-יון (קאנג סאי-בייוק)

מאז ששודרה הסדרה בנטפליקס, הכוכבת הפכה לשחקנית הקוריאנית עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, עם 13 מיליון עוקבים בזמן כתיבת שורות אלה. זוהי הופעת הבכורה של השחקנית בת ה-27, אך היא עבדה בעבר כדוגמנית והופיעה במגזינים כמו ELLE ו"הרפר בזאר" ובמסלולים של ז'אן פול גוטייה, לאנווין ולואי ויטון. הו-יון החלה את דרכה כדוגמנית לאחר שהתחרתה כמתמודדת בתכנית "הדוגמנית הבאה של קוריאה" (תחרות קצת שונה ממשחק הדיונון).

פארק הא-סו (צ'ו סאנג-וו)

השחקן בן ה-39 שהפך לאבא בפעם הראשונה 12 ימים לאחר עליית "משחק הדיונון", יככב בקרוב בגרסה קוריאנית של "בית הנייר" של נטפליקס. בעקבות הצלחת הסדרה הצטרפו השחקן והקולגה, לי יונג-ג'ה, לאינסטגרם והודיעו על כך באמצעות שיתוף סלפי.

הו סונג-טאה (ג'אנג דוק-סו)

הכוכב נכנס לתעשיית הטלוויזיה והסרטים בשנת 2011, לאחר שהגיע למקום החמישי בתוכנית הכישרונות של רשת הטלוויזיה SBS, שאליה נרשם לילה אחד, לאחר שצפה בפרסומת לתחרות. השחקן שמשחק את הגנגסטר עם קעקוע הנחש על פניו במשחק דיונון, שיחק גם ב"מעבר לרשע" (2021) וב"חוקרים" (2017).

View this post on Instagram

A post shared by 허성태 (@heosungtae)


לי בייונג-הון (איש החזית)

בסדרה הוא גילם את הדמות המסתורית שמנהלת את המשחק, אך בחיים האמיתיים ביונג-הון הוא שחקן בינלאומי ידוע. מלבד כיכובו בסרטים רבים בדרום קוריאה, בן ה-51 הופיע בשוברי קופות עולמיים כמו סדרת סרטי "ג'י. איי. ג'ו", "רד 2", "שליחות קטלנית: בראשית" ו"שבעת המופלאים". בשנת 2016 הוא הפך לשחקן הדרום קוריאני הראשון שהגיש פרס בטקס פרסי האוסקר (לצד סופיה ורגרה). בשנת 2012 הפכו ביונג-הון והשחקן אהן סונג-קי לשחקנים הראשונים מדרום קוריאה שטבעו את טביעות הידיים והרגליים שלהם בחצר התיאטרון הסיני בהוליווד.