שלושה שבועות חלפו מאז הפכו אילנית לוי ובעלה אלירז שדה להורים טריים לאיראה בתם הקטנה. כעת חושפת לוי סיבוכים שעברה בניתוח הקיסרי, מה שהוביל לשני ניתוחים נוספים ואשפוז של שבועיים בבית החולים. בסרטון שהעלתה לסטורי סיפרה לוי כשהיא מנסה להימנע מלבכות: "עברתי ניתוח קיסרי. קשה לי לתאר במילים נראה לי שיעבור הזמן ויהיה לי יותר קל, גם אלין וליאם נולדו בקיסרי. הניתוח הקיסרי הסתבך.

יש עניין של הידבקויות מקיסרים שעברו, ההידבקויות הובילו קצת לסיבוכים, מה שגרר ניתוח שני ושני הניתוחים הללו גרמו ל-14 יום אשפוז. שבועיים בבית חולים, כאבים שלא ברא השטן, וזהו בגדול. אחרי שבועיים הגענו הביתה תודה לאל עכשיו זה מאחורינו, אני מתאוששת פיזית ונפשית שזה לא פחות חשוב וקשה. כי כרגע זה ממש טראומה אבל אנחנו מאחורי זה".

אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"בימים הראשונים לא הייתי איתנו ולא יכולתי להיות עם הילדה וכל אמא תבין כמה זה קשה כשאת מתה לגעת ולהרים, אני לא אמשיך כי לא בא לי לבכות עוד פעם. פיזית עכשיו אני ממש בסדר, נפשית גם, עוד מעט אני יהיה יותר טוב". על בעלה אלירז שדה אמרה: "הוא חווה את הפחד והכאבים לא פחות ממני. לא זז מבית החולים, שבועיים לא זז מהמיטה שלי, יש לי את הבעל הכי אלוף בעולם ויש לי את הילדה הכי מתוקה בעולמות".

ליאם גולן, אלירז שדה, אילנית לוי, אלין גולן (צילום: אביב חופי)
ליאם גולן, אלירז שדה, אילנית לוי, אלין גולן (צילום: אביב חופי)